  • 1. Data: 2010-08-12 00:10:38
    Temat: po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
    Od: s...@o...pl

    skoro na zwykłe prepaidy wysyłają spam o BMW o ogólnie szukają
    kredytów, obawiałem się że orangutany zaspamują mi skrzynkę, stąd
    założyłem sobie nowy @ i zamówiłem darmowy starter z internetu

    przeglądam jednak ich oferte i widze coś takiego
    http://tnij.org/orangego10

    rzekomo można kupić w salonach starter za 10zl z takimi samymi
    promocjami, jak ten darmowy (takie same 12x10zl kaleko-złotówek)

    starter 10zł salonowy jest ważny rok od uruchomienia
    starter 0zł internetowy jest ważny 14 dni od uruchomienia

    interesuje mnie pytanie: w jakich przypadkach (poza ciekawością)
    jest uzasadnione ekonomicznie sprowadzanie darmowego nr i czekanie
    ileś dni, potem wpisywanie jakiś chorych kodów aktywacyjnych
    które wg googli nie działają, itd., narzekanie na poczte, itd.
    skoro można iść do salonu (a może wystarczy do kiosku ruchu?)

    i kupić sobie starter lepszy w tym sensie że zerowego startera
    nie można doładować 10-tką dla uzyskania rocznej ważności numeru

    Gdzie jest korzyść dla klienta?

  • 2. Data: 2010-08-12 09:53:55
    Temat: Re: po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > które wg googli nie działają, itd., narzekanie na poczte, itd.
    > skoro można iść do salonu (a może wystarczy do kiosku ruchu?)

    Otrzymujesz darmowy starter z Orange i przenosisz go bez doładowywania
    do Playa. Otrzymujesz 60 PLN + cośtam na rozmowy na 3 m-ce. Po upływie
    2,5 m-ca powtarzasz całą procedurę.

    Czy znasz jakąś inną metodę otrzymania darmowego startera sieci innej
    niż Play?

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2010-08-14 16:30:07
    Od: W <a...@o...pl>

    wystukał, co następuje:

    > skoro na zwykłe prepaidy wysyłają spam o BMW o ogólnie szukają
    > kredytów, obawiałem się że orangutany zaspamują mi skrzynkę, stąd
    > założyłem sobie nowy @ i zamówiłem darmowy starter z internetu

    kiedys jeszcze dawali darmo multibox gold...
    idealna sprawa do sms za granice. Lekko liczac: 70sms (100 - 30 darmowych w
    standardzei) x 4 (bo wiadomosc moze sie max z tylu czesci skladac a liczona
    jest jako jedna) x 50gr (czy w orange jest 61? no ale policzmy po 50gr) daje
    140zł miesięcznie (;

  • 4. Data: 2010-08-17 11:57:29
    Od: r...@m...com

> [...]
    >
    > starter 10zł salonowy jest ważny rok od uruchomienia
    > starter 0zł internetowy jest ważny 14 dni od uruchomienia

    A załóżmy że kupujemy w kiosku 2 startery po 5 zł.
    teraz na dzien przed zakonczeniem waznosci na polaczenia wychodzące przelewamy
    poprzez przelew sms 5 zł z jednego na drugi, a spowrotem z drugiego na
    pierwszy.
    Skutkiem czego przedłużymy ważność konta obu starterów o 5 dni.
    Można tak robić w nieskończoność?;)

  • 5. Data: 2010-08-18 18:27:06
    Od: "subcom" <m...@W...gazeta.pl>

    > Skutkiem czego przedłużymy ważność konta obu starterów o 5 dni.
    > Można tak robić w nieskończoność?;)

    niecałkiem - przelew SMS kosztuje 20gr

    M(R)

  • 6. Data: 2010-08-18 23:45:06
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > 2,5 m-ca powtarzasz całą procedurę.
    >
    > Czy znasz jakąś inną metodę otrzymania darmowego startera sieci innej

    czy dobrze zrozumiałem ze sensem istnienia
    sklepu orange.pl jest dopieszczanie konkurencji?

    bo jak rozumiem, kolega także nie widzi sensu
    ekonomicznego kupowania przez internet przez
    osobę która zamierza korzystać z usług orange.pl?

    inni koledzy mówią coś że "kiedyś była" Multibox Gold gratis
    czy mam rozumieć że usługa w sierpniu 2010 jest odpłatna?

  • 7. Data: 2010-08-21 21:10:34
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > niecałkiem - przelew SMS kosztuje 20gr

    I chyba środki w ten sposób pozyskane nie przedłużają ważności konta.

    --
    Grzexs