  • 21. Data: 2013-12-07 22:44:59
    Temat: Re: płyn bp zamarza na szybach
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-07, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Ja mam obecnie w Masterze pół na pół letni z zimowym, oba jakieś tanie
    > marketowe. I nie zamarza. Skoro jemu zimowy zamarza to musi to być
    > straszny chłam. A że ma logo BP, cóż, taka sytuacja :)

    No ja nawet jeszcze nie dolalem zimowego i letni daje rade tylko szyba
    musi byc ciepla ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2013-12-08 02:30:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 6 Dec 2013 14:09:13 +0100, "chochlik_drukarski"
    <c...@w...pl> wrote:

    >Witam. Czy to jest normalne, że płyn bp zamarza od razu
    >na szybie ? Pryskam, przez 2 sekundy jest super
    >widoczność a potem robi się biało. Nie wiem jakie są temperatury
    >ale na pewno nie ma żadnych niesamowitych mrozów. Auto
    >w środku jest już maksymalnie nagrzane, dmuchamie na
    >szybe włączone.

    No i wlasnie dlatego ci plyn zamarza. Na nagrzanej szybie paruje jakis
    tam alkohol ktory jest do plynu dolewany

    A.L.

  • 23. Data: 2013-12-08 07:41:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-12-07 19:31, Przemek wrote:
    > Ja kupuję najtańszy zimowy, jaki jest dostępny w markecie. Te 7-10zł jakoś nie
    rujnuje mi budżetu, a że mam podgrzewane spryskiwacze, to nie widzę różnicy. Chociaż
    kiedyś kupiłem płyn w Lidlu i ten faktycznie zamarzał na szybie,

    Ja w zeszłym roku kupiłem w Lidlu (sprzedają cały czas ten sam) i...
    zamarzł przy -15 natychmiast. Natychmiast - nic nie widziałem - jechałem
    potem na spryskiwaczu 40km/h po gierkówce do najbliższego miejsca gdzie
    dało się zatrzymać, wywaliłem resztę tego gówna na szybę i oskrobałem.
    NIe polecam wrogom.

    Polecam Aurę z Biedronki - dwa razy na rok chodzę do Biedronki tylko po
    płyn - podrożał teraz 15PLN za 4 czy pięć litrów, ale nie ma nigdy
    żadnych problemów.

    Shrek.

  • 24. Data: 2013-12-08 07:42:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-12-07 20:00, chochlik_drukarski wrote:

    > A konkretnie jaki najtańszy ?

    Biedronka - Aura 15PLN, nie zapłacisz kartą.

    Shrek.

  • 25. Data: 2013-12-09 08:06:06
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Shrek wrote:

    > Polecam Aurę z Biedronki - dwa razy na rok chodzę do Biedronki tylko
    > po płyn - podrożał teraz 15PLN za 4 czy pięć litrów, ale nie ma nigdy
    > żadnych problemów.

    Płyn z biedronki naprawdę może być dużo lepszy od t ego z bp ? Spróbujemy

  • 26. Data: 2013-12-09 09:47:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-09 08:06, chochlik_drukarski pisze:

    > Płyn z biedronki naprawdę może być dużo lepszy od t ego z bp ? Spróbujemy

    Ojej, czyli już nie musisz kupować w BP?
    A tak się martwiłeś...

    --
    MN

  • 27. Data: 2013-12-09 10:05:36
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    chochlik_drukarski nabazgrał(a):

> [...]
    > w środku jest już maksymalnie nagrzane, dmuchamie na
    > szybe włączone. Nie testowałem innych płynów bo musze
    Zimowy_plyn_do_spryski
    > wacza_BP_Prestige_zamarza_.html

    Miałem tak parę lat temu jak mi zbrakło płynu, zatrzymałem się na BP i
    kupiłem płyn ale podziałał tylko 2-3 min potem zamarzł na amen i musiałem
    czekać aż się ogrzeje w garażu, po czym wyssałem/wypsikałem to co zostało i
    nalałem coś z marketu za 10zł i działał bez problemu. Od tamtej wpadki nie
    kupuję płynu na BP, jak widać nie pomyliłem się co do decyzji :)

  • 28. Data: 2013-12-09 10:07:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 10:05:36 +0100 osobnik zwany Chris napisał:

> [...]
    > co zostało i nalałem coś z marketu za 10zł i działał bez problemu. Od
    > tamtej wpadki nie kupuję płynu na BP, jak widać nie pomyliłem się co do

    Używam płynów BP od lat. Jakoś nigdy nie miałem z nimi problemów.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 29. Data: 2013-12-09 10:25:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    masti nabazgrał(a):

    > w,20,89432751,89432751,Zimowy_plyn_do_spryski
    > Używam płynów BP od lat. Jakoś nigdy nie miałem z nimi problemów.

    Może przypadek ale tak jeszcze nie miałem jak wtedy, stary działałał ale się
    skończył wlałem po drodze z BP i od razu miałem zamarznięty układ, działao
    tyle ile było w przewodach potem już tylko szron i za chwilę zdechło do
    zera.

  • 30. Data: 2013-12-09 15:09:26
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ojej, czyli już nie musisz kupować w BP?
    > A tak się martwiłeś...

    Na każdej grupie musi być taki klaun