  • 1. Data: 2011-07-22 14:26:18
    Temat: Telefon "do dzwonienia" z 3G
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Witam,

    potrzebuję telefonu z 3G, który nie będzie miał zbędnych bajerów (może
    być nawet monochromatyczny - wiem, takich nie ma), za to będzie
    oferował wysoką jakość rozmów i mocną baterię. Ma być prosty w obsłudze
    z PL menu. Może być używany, interesuje mnie jak najniższa cena. Jakieś
    sugestie?

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2011-07-22 14:38:44
    Temat: Re: Telefon "do dzwonienia" z 3G
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości
> [...]
    > oferował wysoką jakość rozmów i mocną baterię. Ma być prosty w obsłudze
    > z PL menu. Może być używany, interesuje mnie jak najniższa cena. Jakieś

    Na allegro kupilem kiedys ZTE F866. Dlaem jakies 35 zl, z tym, ze 50 zl
    kosztowalo zdjecie SIM-locka (w duzych miastach pewnie byloby taniej). Jest
    3G, nie ma za wiele bajerow. Bateria potrafi na tydzien starczyc (choc tyel
    byl uzywany), ale PL menu brak.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-07-22 14:43:51
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba SDD napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

    > ale PL menu brak.

    Dzięki, ale telefon nie dla mnie, polskie menu musi być. Dostępny z tego
    co widzę jest na e-bayu tylko.

    Marcin Kocur

  • 4. Data: 2011-07-22 14:48:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j0c16m$toq$1@news2.ipartners.pl>,
    Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> wrote:

> [...]
    > oferował wysoką jakość rozmów i mocną baterię. Ma być prosty w obsłudze
    > z PL menu. Może być używany, interesuje mnie jak najniższa cena. Jakieś

    A po co ci 3G do dzwonienia???

    TA

  • 5. Data: 2011-07-22 15:12:41
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > A po co ci 3G do dzwonienia???

    Aby mieć co reklamować w BOK Orange? :P

    --
    M.

  • 6. Data: 2011-07-22 15:22:12
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba T...@s...in.the.world napisała na
    pl.misc.telefonia.gsm:

    > A po co ci 3G do dzwonienia???

    Lepsza jakość dźwięku, mniejsze opóźnienia.

    Marcin Kocur

  • 7. Data: 2011-07-22 16:45:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marcin Kocur pisze:
> [...]
    > oferował wysoką jakość rozmów i mocną baterię. Ma być prosty w obsłudze
    > z PL menu. Może być używany, interesuje mnie jak najniższa cena. Jakieś

    zte f102 -49zł
    ToMasz

  • 8. Data: 2011-07-22 17:08:13
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-07-22 17:22, Marcin Kocur pisze:
    > Osoba T...@s...in.the.world napisała na
    > pl.misc.telefonia.gsm:

    > Lepsza jakość dźwięku, mniejsze opóźnienia.

    Tylko bateria jakoś wyraźnie krócej wytrzymuje ...

  • 9. Data: 2011-07-25 23:59:46
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Marcin Kocur napisał:
    > Osoba T...@s...in.the.world napisała na
    > pl.misc.telefonia.gsm:

    > Lepsza jakość dźwięku, mniejsze opóźnienia.

    Przyczyną mógłby być jeszcze roaming w Japonii & Korei :-)

    Przemek

  • 10. Data: 2011-07-26 19:06:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> wrote in message

    > Przyczyną mógłby być jeszcze roaming w Japonii & Korei :-)

    Rozwiniesz temat? To zabrzmiało ciekawie...