    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: [play] niemozliwy ACR...
    Date: Tue, 02 Mar 2010 16:32:36 +0100

    witam,

    diabli mnie ostatnio przeniesli do pleja i chcialem przy okazji sprawdzic
    co w temacie ACR-a maja do powiedzenia. napisalem wiec zgloszenie via web
    i otrzymalem odpowiedz:

    "Szanowny Panie Pawle, informujemy, że zapoznaliśmy się z Pana zgłoszeniem.
    Zgodnie z Ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z
    dnia 3 sierpnia 2004 r.) art. 171 ust.2 pkt. 3: "abonentowi wywoływanemu
    - możliwość eliminacji dla połączeń przychodzących prezentacji identyfikacji
    linii wywołującej, o ile będzie to technicznie możliwe, a jeżeli taka
    prezentacja jest dostępna przed rozpoczęciem połączenia przychodzącego,
    także możliwość blokady połączeń przychodzących od abonenta lub użytkownika
    końcowego stosującego eliminację prezentacji identyfikacji linii
    wywołującej". Na podstawie powyższych danych informujemy, że nie mamy
    możliwości technicznych do filtrowania oraz eliminowania połączeń
    przychodzących od użytkownika posiadającego numer zastrzeżony (...)"

    zainteresowalo mnie stwierdzenie "o ile będzie to technicznie możliwe"
    wplecione w odpowiedz mlodszego konsultanta ds. olewania klientow.

    jesli mnie oczy nie myla, to w tekscie ujednoliconym ustawy dostepnym
    na stronie sejmu: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2004171
    1800
    takiego zwrotu nie widze.

    czy myslicie ze mnie perfidnie oklamali? :)