  • Data: 2010-03-03 08:05:02
    Temat: Re: niemozliwy ACR...
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 01:07, "Maciej Bebenek pisze...
    > Tak, jak ka de tego typu zwolnienie: z powodu braku mo liwo ci
    > technicznych. Nowelizacja ustawy wesz a w ycie w lipcu ub.r., po
    > kr tkim okresie vacatio legis, i w zasadzie naturalnym jest, e przez
    > dwa tygodnie nie da rady tego zrobi .
    > W takim przypadku, gdzie trzeba zmodyfikowa wszystkie centrale,
    > dodatkowo budowane w r nych okresach czasu, p roku to w zasadzie
    > bardzo szybko.

    Interesowałem się tym tematem "kuchennymi drzwiami" w Erze
    w zeszłym roku. I "kucharze" mówili, że technicznie usługa jest
    już od dawna zaimplementowana - nie trzeba nic modyfikować, testować
    tylko ją uruchamiać. Wyglądało, więc, że chodzi tylko o sprawy
    ogranizacyjno-papierkowe.
    Jak jest u innych operatorów tego nie wiem ale podejrzewam, że
    podobnie.

    Ircys