  • 1. Data: 2009-08-15 13:48:49
    Temat: play internet na kartę
    Od: "darek638" <d...@o...eu>

    Witam.
    Jak w temacie. Czy ktoś ma doświadczenia w Legnicy? Chcę używać tego w
    laptopie. No i gdzie jest "granica":) tego netu tzn. czy w mieście są białe
    plamy i jak za miastem?

  • 2. Data: 2009-08-15 14:11:48
    Temat: Re: play internet na kartę
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    darek638 wrote:
    > Witam.
    > Jak w temacie. Czy ktoś ma doświadczenia w Legnicy? Chcę używać tego w
    > laptopie. No i gdzie jest "granica":) tego netu tzn. czy w mieście są
    > białe plamy i jak za miastem?

    najlepiej sprawdzic samemu, wystarczy dowolna karta sim, za pomoca
    komend AT mozna sprawdzic zasieg dowolnej sieci

  • 3. Data: 2009-08-15 18:00:02
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    darek638 pisze:

    > Jak w temacie. Czy ktoś ma doświadczenia w Legnicy? Chcę używać tego w
    > laptopie. No i gdzie jest "granica":) tego netu tzn. czy w mieście są
    > białe plamy i jak za miastem?

    Podepne sie z pytaniem, zeby nowego watku nie zaczynac: ten internet w
    Play dziala jedynie na ich nadajnikach, roaming wewnetrzny Plus GSM
    odpada? Predkosc teoretycznie do 1 Mbps, a jak w praktyce? Bo cenowo to
    bardzo korzystnie wychodza, przykladowo w ofercie na karte 50 zl za 4 GB..

    --
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-08-15 18:08:49
    Od: "darek638" <d...@o...eu>

    Użytkownik "Mariusz" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    > przykladowo w ofercie na karte 50 zl za 4 GB..
    > Mariusz
    Jesteś z Legnicy? Z jakiej części miasta? Masz już jakieś doświadczenia z
    netem Play-a?

  • 5. Data: 2009-08-15 18:09:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > bardzo korzystnie wychodza, przykladowo w ofercie na karte 50 zl za 4 GB..

    Walkowane wielokrotnie:
    1. Tak, zaden roaming wewnetrzny - tylko wlasna siec lub roaming
    miedzynarodowy (za duzo wyzsze stawki oczywiscie).
    2. Predkosc zalezy gdzie - u mnie np. download tak w porywach do 800, upload
    tak jakos 100-200

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-08-15 19:10:49
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    darek638 pisze:

    > Jesteś z Legnicy? Z jakiej części miasta? Masz już jakieś doświadczenia
    > z netem Play-a?

    Niestety nie jestem z Legnicy, a z netem od Play dopiero zaczynam,
    wczoraj kupilem starter. Co do zasiegu: orientacyjny bedzie na mapkach
    operatora, a najlepiej samemu mozna sprawdzic telefonem 3G w
    interesujacym miejscu.

    --
    Mariusz

  • 7. Data: 2009-08-15 19:15:56
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    SDD pisze:

> [...]
    > miedzynarodowy (za duzo wyzsze stawki oczywiscie).
    > 2. Predkosc zalezy gdzie - u mnie np. download tak w porywach do 800, upload

    Dziekuje za rozwiaznie watpliwosci.
    A jeszcze pytanie: zna ktos moze opis, jak dostosowac komputer do
    internetu przez komorke? Mam na mysli ograniczenie do niezbednego
    minimum przesylanych danych, czyli np. wylaczenie mniej waznych
    aktualizacji automatycznych. W przegladarce wiem, ze mozna np. wylaczyc
    wyswietlanie obrazkow - przydawalo sie na wolnym modemie 33.6 kbps, zeby
    przyspieszyc wczytywanie strony :-) Do tego firewall blokujacy
    niepozadane uslugi, zamykajacy porty.. cos jeszcze mozna zrobic?

    Pozdrawiam,

    --
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-08-15 19:30:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Mariusz wrote:

> [...]
    > przyspieszyc wczytywanie strony :-) Do tego firewall blokujacy
    > niepozadane uslugi, zamykajacy porty.. cos jeszcze mozna zrobic?

    Ekstremiści instalują Operę Mini na wirtualnej maszynie Javy :-) Działa.

    M.

  • 9. Data: 2009-08-16 08:29:07
    Temat: Re: play internet na kart
    Od: "adamo" <s...@s...com>

    > Witam.
    > Jak w temacie. Czy ktoś ma doświadczenia w Legnicy? Chcę używać tego w
    > laptopie. No i gdzie jest "granica":) tego netu tzn. czy w mieście są
    > białe plamy i jak za miastem?

    Jeśli masz tel. w play to ->
    http://web.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/
    pakiety-play-online-w-telefonie/

    zalecam przeczytanie regulaminu, w ktorym to pisze jak uruchomic prawie na 2
    miesiace za free namniejszy pakiet.

  • 10. Data: 2009-08-16 08:42:41
    Od: W <a...@o...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wystukał, co następuje:

    > Ekstremiści instalują Operę Mini na wirtualnej maszynie Javy :-) Działa.

    Można użyć najnowszej bety Opery 10 i włączyć Turbo - wychodzi mniej więcej
    na to samo (;