  • 1. Data: 2009-08-14 15:12:01
    Temat: bełkot orężady
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    Chciałem (już nie chcę:) przedłużyć umowę a jako że moje zaufanie do tej
    firmy spadło poniżej zera z wielką nieśmiałością kliknąłem w "przedłuż
    umowę" i dostałem takiego kloca:

    "dodatkowo dostaniesz co miesiąc
    przez rok bezpłatny pakiet 80 minut,
    który dostaniesz przez 2 lata do
    wykorzystania na rozmowy w sieci Orange"

    Inwazja "specjalistów" z tepsy rok czy dwa temu wstecz sugerowała
    pogorszenie warunków ale kabaretu to się nie spodziewałem.
    Pewnie niebawem wzorem poczty polskiej zaczną napoje energetyczne
    sprzedawać w butelkach po gorzkiej żołądkowej.

    Oczywiście umowę można w/g biura obsługi rozwiązać _tylko_ w salonie, kuzwa
    szkoda że nie w Sudanie albo innej Etiopii, wskaźnik chrum byłby zerowy.