  • 1. Data: 2009-08-15 00:40:25
    Temat: [OT] Całkowite. Czy da się wycofać swoje posty
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Mam pytanko, ile widzicie moich postów na ostatnim wątku? (Nokia E66) Bo
    skasowałem i nie wiem czy na pewno, powinien być jeden!

    Szczerzę dziękuję za odpowiedź. Bo chodzi o to, że nigdy nie działało na
    Usenecie wycofanie/skasowanie swojego wątku/postu. No przynajmniej u
    mnie, no i na serwerze news.icm.edu.pl z którego korzystałem.

    No i stało się. Korzystam (dodatkowo) z Usenetu pod Playem. I okazało
    się, że nie działa mój serwer (wyżej wymieniony). I dalej, okazało się
    ze działa np news.gazeta.pl czy news.onet.pl.

    No i super i szafa gra. I dodatkowo okazało się, że MOGĘ kasować swoje
    posty. Ale czy na pewno? I stąd te pytanie.

    Dzięki.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2009-08-15 04:23:53
    Temat: Re: [OT] Całkowite. Czy da się wycofać swoje posty
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-08-15 02:40, Piotr M napisał/a:
    > Mam pytanko, ile widzicie moich postów na ostatnim wątku? (Nokia E66) Bo
    > skasowałem i nie wiem czy na pewno, powinien być jeden!

    Jeden.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-08-15 11:48:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Mam pytanko, ile widzicie moich postów na ostatnim wątku? (Nokia E66) Bo
    > skasowałem i nie wiem czy na pewno, powinien być jeden!

    ja widze 3.
    Niektore serwery nie kasuja - skusujesz na swoim ale na innych zostaje.

    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

  • 4. Data: 2009-08-17 09:03:35
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 15 Aug 2009 02:40:25 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Mam pytanko, ile widzicie moich postów na ostatnim wątku? (Nokia E66)

    jeden.