  • 1. Data: 2012-03-21 16:43:42
    Temat: plastikowe cyce
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze.

    Wiem, że po takim tytule wiele osób kliknie w posta. (:
    A ja właśnie plastikowych cyców do owiewki szukam. I nie wiem jak je
    znaleźć.

    O co chodzi? Wziął się i pękł dorabiany plastikowy kołek mocujący
    owiewkę w gumowym gnieździe.
    Jak tego googlać?
    Śrubek i dziwadeł typu:
    http://allegro.pl/mocowanie-mocowania-owiewki-motocy
    klowej-komplet-i2166683070.html
    trochę znajduję, ale tych "cycków" jeszcze mi się nie udało.

    Wydawało mi się, że to taka dość typowa sprawa. Ale skoro poprzedni
    właściciel pracowicie coś takiego rzeźbił w (chyba) nylonie to może
    szukam gruszek na wierzbie?
    Pomożecie? Czy też mam sobie cycka wyrzeźbić? (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 2. Data: 2012-03-21 16:58:54
    Temat: Re: plastikowe cyce
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 21 Mar 2012 16:43:42 +0100, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > szukam gruszek na wierzbie?
    > Pomożecie? Czy też mam sobie cycka wyrzeźbić? (:

    Te mocowania to zwykle integralnym elementem owiewki są chyba, przynajmniej
    u mnie tak jest, długo szukałem czy nie da gdzieś dorobić i w końcu
    machnąłem ręką, mam boczek trzymający się tylko na 2 z 3 kołków (bo
    trzeciego nie ma).

    A, po dwóch latach jeżdżenia po polskich drogach boczek w końcu odpadł
    gdzieś i tyle go widziałem. Tylko że to był ten, w którym nic nie było
    ułamane i trzymał się na 3 kołkach. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 3. Data: 2012-03-21 20:18:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpadł
    > gdzieś i tyle go widziałem. Tylko że to był ten, w którym nic nie

    No właśnie ja mam taki problem, że ten kołek jest od frontu i wiatr
    wygina boczek, co może się skończyć jego zgubieniem i/lub połamaniem.
    Widziałem te kołki gdzieś, ale nie mogę sobie przypomnieć jak się to
    nazywało.
    Owszem, w oryginale są integralne z owiewką, ale na bank coś takiego
    istnieje jako element doczepiany.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 4. Data: 2012-03-22 08:07:17
    Od: <MW>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    klowej-komplet-i2166683070.html
    > trochę znajduję, ale tych "cycków" jeszcze mi się nie udało.

    Zapodaj może zdjęcie cycków, będzie łatwiej, ja swojego czasu szukałem
    różnych mocowań do owiewki w ramach własnego "patentu" ale cycków nie
    kojarzę.

    --
    MW

  • 5. Data: 2012-03-25 00:22:21
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    napisał:

    >Śrubek i dziwadeł typu:
    >http://allegro.pl/mocowanie-mocowania-owiewki-motoc
    yklowej-komplet-i2166683070.html
    >trochę znajduję, ale tych "cycków" jeszcze mi się nie udało.

    Daj rysunki techniczne lub chociaż fotki tych cycków, może ja byłbym w
    stanie takie wyhodować :-)

  • 6. Data: 2012-03-26 19:46:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości

    > Zapodaj może zdjęcie cycków, będzie łatwiej, ja swojego czasu
    > szukałem różnych mocowań do owiewki w ramach własnego "patentu" ale
    > cycków nie kojarzę.

    Tu oryginalny kształt.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b68b4e3e9defd5e
    .html

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 7. Data: 2012-03-27 02:01:54
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 26 Mar 2012 19:46:41 +0200 "Jasio" <b...@g...pl>
    napisał:

    >Tu oryginalny kształt.
    >
    >http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b68b4e3e9defd5
    e.html

    Coś takiego raczej bez problemu da się zrobić (oczywiście sam
    zatrzaskowy cycek, a nie cały widoczny na zdjęciu plastik), musiałbym
    jednak wiedzieć jakie to ma dokładnie wymiary i jakie są możliwości
    zamocowania tegoż cycka do reszty plastiku. Można np. wywiercić w nim
    otwór w tym miejscu i zakręcić z drugiej strony nakrętką M6-M8? Znasz
    się na rysunku technicznym? Umiesz suwmiarkę obsługiwać?

    Z Warszawy/okolic jesteś? Jeżeli tak to możesz do mnie wpaść z tym
    całym elementem, coś wymyślimy. A jeżeli nie to może masz jeszcze ten
    ułamany cycek i mógłbyś mi go wysłać?

  • 8. Data: 2012-03-27 02:10:47
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 27 Mar 2012 02:01:54 +0200 __Maciek <i...@c...org>
    napisał:

    >Z Warszawy/okolic jesteś?

    Eee, widzę żę Grudziądz :-(
    To trza korespondencyjnie, chyba że masz możliwość wpaść do Wawki.

  • 9. Data: 2012-03-27 06:19:40
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > To trza korespondencyjnie, chyba że masz możliwość wpaść do Wawki.

    Odezwę się na priv po południu.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 10. Data: 2012-03-28 13:39:46
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 27 Mar 2012 06:19:40 +0200 "Jasio" <b...@g...pl>
    napisał:

    >Odezwę się na priv po południu.

    No i co, pisałeś coś? Bo jak narazie nie dostałem żadnego maila od
    Ciebie.