  • 1. Data: 2012-03-21 15:52:59
    Temat: co z tymi sklepami - takie tam?
    Od: grzech <z...@g...com>

    Witam, czy tylko ja mam takiego pecha? Wiosna nadejszła, więc trzeba
    by oleum wymienić itepe. No to walę do pierwszego sklepu który mi się
    nasunął na "ś". Zamówienie złożone a po jakimś czasie info - oleju do
    lag nima i trza czekać. Nie zapłacone - na szczęście - to "idę" dalej,
    znaczy walę na aledrogo. Tu pany pikny sklepik, same pozytywy, półki
    się uginają. No to na stronę sklepu - tu zamówienie. I znowu to samo -
    tym razem silnikowy im wyszedł i niestetysz nie wiadomo kiedy będzie
    dostawa a wspomnę, że półki nadal widnieją pełne. Tu już zapłacone -
    ciekawe czy i kiedy teraz "odleją". Przyjdzie mi do jakiegoś
    stacjonarnego sklepu jechać bo do netowych niesmak już mam:(

    ____
    grzech
    pegi