  • 1. Data: 2012-03-21 01:27:03
    Temat: Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    http://kut.as/rekawiczki

    Jak było, to jest jeszcze raz.

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 2. Data: 2012-03-21 01:30:36
    Temat: Re: Rękawiczki... Rękawiczki to podstawa
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-21 02:27, Sheikh 'le Mineth' el Shah pisze:
    > http://kut.as/rekawiczki

    I jeszcze jedno:

    http://kut.as/niemazlejpogody

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 3. Data: 2012-03-21 05:32:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/21/2012 02:30 AM, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:

    > I jeszcze jedno:
    >
    > http://kut.as/niemazlejpogody

    To ta sama?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-03-21 06:11:24
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sheikh 'le Mineth' el Shah" <s...@g...ogle.com> napisał
    w wiadomości news:4f692e65$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://kut.as/rekawiczki

    petersrburg, tam tak mają:)

    b.

  • 5. Data: 2012-03-21 08:18:15
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 21.03.2012 02:30, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
    > http://kut.as/niemazlejpogody

    W tym zakresie polecam poczytać relację z zimowej wyprawy motocyklem na
    Nordkapp. Niewiele rzeczy mnie obecnie zdumiewa, ale długo nie mogłem
    wyjść z osłupienia :) Człowiek wybrał się samotnie i dodatkowo przez
    całą wyprawę nocował w namiocie. Ciężko mi to sobie nawet wyobrazić przy
    temperaturach sięgających 30 stopni poniżej zera.

    http://polscymotocyklisci.com/component/content/arti
    cle/39-relacja/120-wyprawa-na-nordkapp-2011

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 6. Data: 2012-03-21 08:40:09
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    > petersrburg, tam tak mają:)
    >

    > b.

    .... i nie rękawiczki tylko paznokcie .... to podstawa.

  • 7. Data: 2012-03-21 14:57:04
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-21 07:11, Budyń pisze:
    > petersrburg, tam tak mają:)

    A tak swoją szosą - przestałem rozumieć, dlaczego kobiety obniżają sobie
    motocykle, jak wystarczą gustowne szpilki... ;)

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 8. Data: 2012-03-21 15:23:28
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "duddits" <p...@N...gomoto.tv> napisał w wiadomości

    > http://polscymotocyklisci.com/component/content/arti
    cle/39-relacja/120-wyprawa-na-nordkapp-2011

    Ale Gigant!

    Szymon

  • 9. Data: 2012-03-21 20:13:10
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    http://kut.as/ps-magic-01
    następnie:
    http://kut.as/ps-magic-02

    :D

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 10. Data: 2012-03-22 18:43:31
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

    On 21 Mar, 09:18, duddits <p...@N...gomoto.tv> wrote:
> [...]

    > całą wyprawę nocował w namiocie. Ciężko mi to sobie nawet wyobrazić przy
    > temperaturach sięgających 30 stopni poniżej zera.

    Kosmita!

    -30 w namiocie, śrubokręty co chwila w rękę na trzaskającym mrozie,
    nie to musi mieć coś powszczepiane.

    KJ