  • 1. Data: 2009-03-28 10:52:34
    Temat: Re: plamy na zdjęciu
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Łukasz Goran wrote:
    > Witam
    > Od jakiegoś czasu na swoich zdjęciach- szczególnie na niebeiskim tle
    > widać plamy. Co może być tego przyczyną?
    > http://albumik.pl/showpic.php?galeria=napewno

    Przyczyną może być zabrudzona matryca. Link, który podałeś odsyła do
    strony głównej owego serwisu a nie Twoich zdjęć.

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 2. Data: 2009-03-28 12:10:24
    Temat: plamy na zdjęciu
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    Witam
    Od jakiegoś czasu na swoich zdjęciach- szczególnie na niebeiskim tle
    widać plamy. Co może być tego przyczyną?
    http://albumik.pl/showpic.php?galeria=napewno
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 3. Data: 2009-03-28 12:13:06
    Od: FD <f...@o...pl>

    Łukasz Goran pisze:
    > Witam
    > Od jakiegoś czasu na swoich zdjęciach- szczególnie na niebeiskim tle
    > widać plamy. Co może być tego przyczyną?
    > http://albumik.pl/showpic.php?galeria=napewno

    kretynski spam

  • 4. Data: 2009-03-28 12:14:26
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    nowy link
    http://albumik.pl/gallery2.php
    jesli nie dziala to do zdjec
    http://albumik.pl/gallery2.php?nr=1
    http://albumik.pl/gallery2.php?nr=2
    Drugie zdjęcie po operacji równania poziomów dla lepszego zobrazowania
    problemu
    Z góry dziękuje za pomoc
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 5. Data: 2009-03-28 12:17:02
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    Nie nie. Muszę wstawić te zdjęcia gdzieś indizej bo tutaj wszystkie linki
    prowadzą do strony głównej
    Przepraszam.
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 6. Data: 2009-03-28 12:18:32
    Od: FD <f...@o...pl>

    Łukasz Goran pisze:
> [...]
    > http://albumik.pl/gallery2.php?nr=1
    > http://albumik.pl/gallery2.php?nr=2
    > Drugie zdjęcie po operacji równania poziomów dla lepszego zobrazowania

    to samo - gowniany ten serwis

  • 7. Data: 2009-03-28 12:24:50
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    Ale czy to jest możliwe w przypadku jeśli objektyw nie był w ogóle
    zdejmowany? Aparat to KM D5D. Zdjęcia wyślę jak tylko założę konto na czymś
    innym;) A na teraz te plamki wyglądają tak jak by na pamierze zrobić ślad
    kroplą wody. W jaki sposób można to wyczyścić. Na ciemnych pikselach tego
    nie widać.

    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 8. Data: 2009-03-28 12:27:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    FD pisze:
    > to samo - gowniany ten serwis

    Wcale nie taki gówniany - wbrew temu co jest napisane nie da się
    ''dzielić zdjęciami z przyjaciółmi i rodziną'' i bardzo dobrze, bo
    rodzina i przyjaciele coraz mniej mają ochotę oglądać zdjęcia z powodu
    ich wszędobylskiego zalewu. A tak, klikają sobie, mają czyste sumienie i
    święty spokój :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-03-28 12:29:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Łukasz Goran pisze:
    > Ale czy to jest możliwe w przypadku jeśli objektyw nie był w ogóle
    > zdejmowany?

    Jest możliwe nawet jak się nie da zdjąć obiektywu.

    >Aparat to KM D5D. Zdjęcia wyślę jak tylko założę konto na czymś
    > innym;) A na teraz te plamki wyglądają tak jak by na pamierze zrobić ślad
    > kroplą wody. W jaki sposób można to wyczyścić.

    Szmatką, pędzelkiem itp, byle czystym (bez kłaków).

    > Na ciemnych pikselach tego
    > nie widać.

    Tak ma być.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co zostało sfinansowane ze środków unii nie może podlegać żadnym
    zmianom.../

  • 10. Data: 2009-03-28 13:01:56
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Goran" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nowy link
    [linek]
    > jesli nie dziala to do zdjec
    [linek]
    [linek]

    > Drugie zdjęcie po operacji równania poziomów dla lepszego zobrazowania
    > problemu
    > Z góry dziękuje za pomoc
    Coś mi sie wydaje, że ty tu na polowanie nie przychodzisz....

    J.