    From: artur <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: piksele widoczne na niebie !!!!
    Date: Thu, 08 Oct 2009 14:09:57 +0200

    Mam Pytanie do doświadczonych osób.
    Minoltą cyfrową zrobiłem zdjęcia i wywołałem zdjęcia w formacie A3.
    Ostrość jest idealna na wszystkich zdjęciach, tylko na fotkach gdzie
    jest niebo są widoczne takie małe kwadraciki, jakby piksele, natomiast
    na innych zdjęciach gdzie nie ma nieba np. portretowe - to zdjęcia nie
    mają żadnych widocznych pikseli. Jak je obrabiałem w raw w specjalnym
    programie - zwiększyłem kolory, zwiększyłem kontrast - czy to mogła być
    tego wina czy raczej źle zrobione zdjęcie u podstaw - i dlaczego ten
    problem występuje tylko na niebieskim niebie.