-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Big Jack" <a...@b...zz>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: [piątkowo] Zrób(-cie) sobie jaja z pomiaru odcinkowego
Date: Fri, 2 May 2014 09:01:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <ljvfsg$s8o$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 31.42.3.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1399014096 28952 31.42.3.200 (2 May 2014 07:01:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 May 2014 07:01:36 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531810
[ ukryj nagłówki ]Albo już działają albo zaraz zaczną pomiary odcinkowe. Pomyślałem sobie,
że skoro wysmażono kolejne narzędzie do drenowania naszych kieszeni, to
warto sobie z niego zakpić. Co jest nam potrzebne:
- dwóch chętnych kierowników
- dwa takie same pojazdy (niekoniecznie samochody), najlepiej bez znaków
szczególnych
- dwa telefony komórkowe, po jednym dla każdego kierownika.
- ewentualnie po jednym pasażerze do każdego pojazdu dla nie zajmowania
kierowników rozmową telefoniczną w czasie jazdy.
Z jednego pojazdu przekłada się jedną tablicę rejestracyjną na przód lub
tył drugiego, w zależności od potrzeb. Teraz jeden pojazd udaje się w
okolice
początku pomiaru, drugi w okolice jego końca. Przez komórki kierownicy
koordynują przejazd przez początek i koniec pomiaru. Najlepiej żeby było
wiadomo wcześniej jaki długi jest odcinek i policzyć sobie w jakim
odstępie czasu przejechać przez jeden i drugi pomiar zakładając
wcześniej jaką prędkość chcemy żeby on wykazał. Ale mam wrażenie, że
nawet 200km/h może być mało. Raczej starałbym się "wydrukować" 500+. Po
wszystkim czekamy na pismo z informacją o przekroczeniu dozwolonej
prędkości o np. 800km/h. To jest tylko zarys całego przedsięwzięcia
wymagający dopracowania szczegółów (ubiór, opuszczone osłony
p.słoneczne, jednakowe zasłonięcie naklejki na szybie, wszelkie
wyliczenia, etc.), ale to chętni - jeśli tacy się znajdą - ustalą sobie
sami.
Gdyby kiedyś doszło do realizacji, to mam nadzieję, że stosowne
info tutaj trafi ;)
--
Big Jack
////// GG: 660675
( o o)
--ooO-( )-Ooo-
Następne wpisy z tego wątku
- 02.05.14 10:33 Tomasz Wójtowicz
- 02.05.14 12:22 Big Jack
- 02.05.14 12:53 k...@g...com
- 02.05.14 13:02 Maciek
- 02.05.14 15:34 Big Jack
- 02.05.14 15:38 Big Jack
- 02.05.14 21:02 k...@g...com
- 02.05.14 22:32 Konfabulator
- 03.05.14 08:57 Big Jack
- 03.05.14 23:27 Hals
- 03.05.14 23:59 Konfabulator
- 04.05.14 12:31 Hals
- 04.05.14 12:43 k...@g...com
- 04.05.14 20:30 Konfabulator
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=