-
Data: 2012-02-28 18:11:32
Temat: pfuff
Od: " fir nt fizyki" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
swego czasu bylem bardzo 'podkrecony' (by tak to
nazwac chodzilo po prostu o to ze uwazalem to za
znaczacy krok w rozwoju techniki komputerowej i gier)
fizyką (PPU) jako opracowywana czy opracowaną warstwą
akcelerowaną na sprzecie
niestety zupelnie ostatnio uswiadomilem sobie
ze sprawy maja sie zgola inaczej, bo pytanie
jest 'jaka fizyka' - prosta vel toporna fizyka
rigid bodsow to jedno, fizykalne rozpadnaie sie
przedmiotow pod wplywem fizycznych uderzen (np strzalu
pociskiem w sciane) to drugie a ruch biegnacych postaci
to trzecie - rigidbodziaki tego wszystkiego nie udzwigną
(udzwigna one bardzo malo sposrod potrzebnych rzeczy)
totez poki co zastosowanie tego jest poteznie
ograniczone i nie ma co w zwiazku z tym wlasciwie
mowic o gamowej fizyce w ogolnosci - predzej o
elementach fizyki,praktycznie wiekszosc (niemal
wszystko) trzeba zdaje sie robic jak na dzis i pewnie
jeszcze pare dobrych lat, klasycznie tj nie fizyka
tylko po prostu animacją
nie znaczy to jednak ze nie warto sie ta fizyka
interesowac itp, chodzi mi tylko o to ze okazalo sie
ze po uswiadczeniu jak sytuacja wyglada okazuje sie
ze ta fizyka lokuje sie o jeden wielki krok do tylu
w stosunku do sytuacji w jakiej zdawalo mi sie ze
jest (chyba ze ciagle mi sie cos zle zdaje bo
np w gothicu3 fizyczne kawalki - np strzaly sterczace
z glow przeciwnikow, albo scierwojad usuwajacy sie
po zboczu wypadaly fenomenalnie), znaczy tez ze
przyzwoity layer fizyczny, np odwzorowanie pokoju
ze sprzetami i ich wlasnosciami fizycznymi w edytorze,
po czym operowanie na tym zza tego layeru, jest
daleko poza obecnym stanem rozwoju tej dziedziny
i nawet chyba jakies aproksymacje tego nie bardzo
sa na rzeczy, tak ze cala ta fizyka sprowadza sie
do prostych rozczlonkowanyk kawalkow bez sily
uniwersalnego layera - czyli ma sie kiepsko
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.12 20:22 Przemek O
- 29.02.12 07:07
- 29.02.12 10:57 Daniel Janus
- 29.02.12 15:33 Przemek O
- 02.03.12 17:16
- 02.03.12 23:01 Przemek O
Najnowsze wątki z tej grupy
- Alg. kompresji LZW
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy