  • 21. Data: 2016-02-13 09:35:07
    Temat: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 12 Feb 2016 22:50:39 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Chciałbym być lekarzem a Ty moim pacjentem, powiedziałbym Ci to
    samo.
    > BTW w rodzinnej miejscowości małżonki jeden konował coś takiego
    > powiedział starszej kobiecie, chryja była niezła.

    O to dość popularne wśród lekarzy. 20 lat v temu w dalszej rodzinie
    zdażył się wypadek samochodowy, zginął kierowca, jego córka
    (nastolatka) została ciężko ranna. By ratować dziewczynę znaleziono
    gdzieś w Polsce jakiegoś specjalistę zajmującego się tylko tego typu
    urazami (nie pamiętam już jakimi konkretnie). Po krótkiej diagnostyce
    powiedział rodzinie "ja trupów nie leczę" i pojechał skąd przyjechał.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2016-02-13 09:37:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Feb 2016 02:33:19 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > Ile czasu jesteś skłonny poświęcić na przywrócenie do życia
    pendrive 4G
    > jeśli pendrive 32 G kosztuje jakieś 40 zł. Rozumiem, że można
    ratować
    > dysk z cenną zawartością. Albo cenny bo nowy, ale się partycja
    > rozwaliła.

    Ale to może człowiek starszej daty z takich co jeszcze woleli wpierw
    naprawiać niż wyrzucać niefrasobliwie...

    --
    Marek

  • 23. Data: 2016-02-13 09:42:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Feb 2016 00:51:35 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Gniazdo przednie na kabelku czy na płycie, USB jest dość wrażliwe
    na
    > różnicę długości linii sygnałowych, bodajże 100milsów jest
    dopuszczalne,
    > jeśli różnica jest za duża to albo zrzuci do USB 1.1 albo wieki
    łączy i
    > rezygnuje. Dokładnie tak mam w swoim kompie.

    To jak wytłumaczyć, że u mnie bez problemów działają peny na chińskim
    2m przedłurzaczu usb?

    --
    Marek

  • 24. Data: 2016-02-13 11:57:11
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.02.2016 o 09:35, Marek pisze:
> [...]
    > pamiętam już jakimi konkretnie). Po krótkiej diagnostyce powiedział
    > rodzinie "ja trupów nie leczę" i pojechał skąd przyjechał.

    To nie był czasami lekarz Pawlicki? Nawet w TV go pokazywali.

    --
    Czarek

  • 25. Data: 2016-02-13 12:02:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Feb 2016 11:57:11 +0100, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:
    > To nie był czasami lekarz Pawlicki? Nawet w TV go pokazywali.

    Aż takich szczegółów nie pamiętam, a z czego zasłynął ów Pawlicki?

    --
    Marek

  • 26. Data: 2016-02-13 12:05:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.02.2016 o 12:02, Marek pisze:

    > Aż takich szczegółów nie pamiętam, a z czego zasłynął ów Pawlicki?

    Zasłyną z TV https://pl.wikipedia.org/wiki/Znachor_%28film_1981%2
    9 ;-)

    --
    Czarek

  • 27. Data: 2016-02-13 12:05:54
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    --
    Czarek

  • 28. Data: 2016-02-13 12:31:38
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-13 o 09:37, Marek pisze:
    > pendrive 4G
    > ratować
    >
    > Ale to może człowiek starszej daty z takich co jeszcze woleli wpierw
    > naprawiać niż wyrzucać niefrasobliwie...

    Też jestem człowiekiem starej daty i trochę szokuje mnie porównywanie
    wartości życia ludzkiego do popsutego gadżetu wartego kila złotych.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2016-02-13 12:57:39
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > na
    > dopuszczalne,
    > łączy i
    >
    > To jak wytłumaczyć, że u mnie bez problemów działają peny na chińskim 2m
    > przedłurzaczu usb?

    Długości kabli najwyraźniej są takie jak być powinny.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 30. Data: 2016-02-13 13:33:48
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > pendrive 4G
    > ratować
    >
    > Ale to może człowiek starszej daty z takich co jeszcze woleli wpierw
    > naprawiać niż wyrzucać niefrasobliwie...

    Może nie aż tak starszej daty ale jestem z pokolenia uczonego robić a
    nie kupować. Argument ceny jest dla mnie żałosny, nikt mi nie płaci za
    spędzenie mojego prywatnego czasu przed telewizorem.