    From: "jedrek" <jedrek@jedrek>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Date: Fri, 12 Feb 2016 15:00:35 +0100

    Taki pen:
    http://www.imagebam.com/image/2933c7464741001

    Obecnie jest "wykrywany" jako nieznane urządzenie
    http://www.imagebam.com/image/37db03464741618
    Kilka miesięcy temu jeszcze działał ale było ostrzeżenie, że pracuje na
    prędkości zwolnionej, transfery wtedy były w okolicy USB1 ~1MB/s.
    Raz pomogło mu na chwilę potraktowanie go programem HDD Low Level Format
    http://hddguru.com/software/HDD-LLF-Low-Level-Format
    -Tool/
    Ale dziś tylko się zgłasza jako nieznane urządzenie.

    Da się coś jeszcze z tym zrobić?
    Jakiś soft resetujący tego chipa? Czy raczej kwestia, że na PCB lecą jakieś
    przelotki?
    Kiedyś pisałem do sandiska ale tam nie ma z kim gadać ja o gruszcze oni
    odpisują o pietruszce. W ogóle nie czytają tego co się do nich pisze i z
    czym jest problem, oni w odpowiedzi przysyłają mi durny program do pomiaru
    prędkości odczyt/zapis.... więc serwis mają do d...
    Takie ADATA wchodzi się na stronę klepie się nr seryjny pena i na tej
    podstawie strona generuje link do softu naprawczego - czyli identyfikują na
    podstawie SN: co tam w środku siedzi i do tego odpowiedni soft zapodają. W
    przypadku ADATA działa to wyśmienicie i pięknie wskrzesza niby już umarłe
    peny.
    Powstaje pytanie czy do Sandisk-ów coś takiego istnieje?
    Dane na wskazanym Sandisku pedrive nieistotne, chodzi o sposób przywrócenia
    go do życia dowolną metodą ale skuteczną.