  • 1. Data: 2011-07-14 14:21:33
    Temat: pendrive OCZ ATV - dziadostwo, bulwarowa terenówka to mało...
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Potrzebowałem solidnych pendrive, zwykłe się sypały zbyt szybko (obudowy
    plastikowe rozłażące się na pół, gniazdka złamane itd). Kupiłem OCZ ATV
    http://www.ocztechnology.com/images/products/auto_im
    ages/atv2_big.jpg -
    sądząc że prawde piszą że solidny, gumowany i odporny na wszystko...
    GUZIK! To nawet nie jest "bulwarowa terenówka", to jest jak młotek z gipsu!
    Przy ODPAKOWYWANIU Z BLISTRA już pierwszy został uszkodzony!
    To dziadostwo to płytka "ze zwykłego pendrive" wsadzona do gumowej
    obudowy, ale _bez_żadnego_wzmocnienia_ więc każde wygięcie gumowej
    miękkiej obudowy kończy się złamaniem delikatnej cieniutkiej płytki
    wewnątrz...
    Dowody zbrodni:
    https://picasaweb.google.com/hrumque/OCZATVPendriveC
    rap

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2011-07-14 14:30:31
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > Potrzebowałem solidnych pendrive, zwykłe się sypały zbyt szybko (obudowy
    > plastikowe rozłażące się na pół, gniazdka złamane itd).

    Kup sobie taki:
    http://allegro.pl/niezniszczalny-pendrive-32gb-prete
    c-bullet-i1695742768.html
    Jak uda Ci się go zniszczyć to bedzie znaczyło że masz po prostu dwie lewe
    rączki ;)

  • 3. Data: 2011-07-14 14:35:39
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-14 16:30, Santana pisze:

> [...]
    c-bullet-i1695742768.html

    > Jak uda Ci się go zniszczyć to bedzie znaczyło że masz po prostu dwie
    Używam też np tego typu:
    http://allegro.pl/pendrive-supertalent-8gb-klucz-key
    -wodoodporny-i1697201925.html
    (inny producent i rozmiar, ale idea jednego kawałka blachy) i są ok,
    padł dopiero jeden na skutek korozji styków. Ale taki sztywny metalowy
    pen w kieszeni ... niestety czasem niszczy ciuchy, dlatego szukałem
    czegoś bardziej obłego.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2011-07-15 07:50:15
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2011-07-14 16:35, BartekK pisze:

> [...]
    > padł dopiero jeden na skutek korozji styków. Ale taki sztywny metalowy
    > pen w kieszeni ... niestety czasem niszczy ciuchy, dlatego szukałem

    To co ty z tymi pędrakami robisz? Konkurs wytrzymałości?
    Ile lat mam swoje - nigdy mi nie pordzewiały, połamały itd. Niezależnie
    od i chińskiego partactwa w wyrobie. Jedno co mnie irytuje to ginące
    zatyczki.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 5. Data: 2011-07-15 08:03:35
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-15 09:50, Nathan pisze:

> [...]
    > Ile lat mam swoje - nigdy mi nie pordzewiały, połamały itd. Niezależnie
    > od i chińskiego partactwa w wyrobie. Jedno co mnie irytuje to ginące
    Używam w terenie. Codziennie 10x z kieszeni do urządzenia, z urządzenia
    do kieszeni, w kieszeni klucze i inne śrubokręty, do auta, z auta (a
    zawartość kieszeni się gniecie), parę razy upadnie... i po tygodniu czy
    dwóch plastik się rozpada.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-07-15 08:34:53
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    BartekK pisze:

> [...]
    > do kieszeni, w kieszeni klucze i inne śrubokręty, do auta, z auta (a
    > zawartość kieszeni się gniecie), parę razy upadnie... i po tygodniu czy
    Ja noszę w kieszonce w plecaku, razem z długopisami, kartami PCEx,
    drobnymi. Używam OCZ Rally2, Kingston Datatraveler. Żadnych awarii.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2011-07-15 09:00:00
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:ivou3l$of7$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja noszę w kieszonce w plecaku, razem z długopisami, kartami PCEx,
    > drobnymi. Używam OCZ Rally2, Kingston Datatraveler. Żadnych awarii.

    Jak do kieszeni i tam ma być odporny to też Sandisk Cruzer Contour.
    Przynajmniej wtyczka chowana. Blacha ma 1mm i w palcach nie wygniesz.
    Ale przed wyłamaniem przy włożonym do laptopa/kompa to nie jest
    zabezpieczony tak do końca.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2011-07-15 09:27:39
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > do kieszeni, w kieszeni klucze i inne śrubokręty, do auta, z auta (a
    > zawartość kieszeni się gniecie), parę razy upadnie... i po tygodniu czy

    Zmien podejscie moze i zamiast "niezniszczalnego czolgu" kup cos,
    co bedzie male, lekkie i "trudne do trafienia"?

    Cos a'la PQI i812 owiniete w blache albo i820 jako brelok do kluczyka od
    auta?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Pomijam ewentualnosc oczywista - zmien przyzwyczajenia. :)

  • 9. Data: 2011-07-15 09:43:02
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-07-15, o godz. 09:50:15
    Nathan <s...@w...ere> napisał(a):

    > To co ty z tymi pędrakami robisz? Konkurs wytrzymałości?
    > Ile lat mam swoje - nigdy mi nie pordzewiały, połamały itd.
    > Niezależnie od i chińskiego partactwa w wyrobie. Jedno co mnie
    > irytuje to ginące zatyczki.

    Mi się zdarzyło parę sztuk uprać w kieszeni ale to w sumie dlatego że
    mam w sumie ze 30 sztuk. ;-) Uprzedzając pytania - 2/3 z tego to 1GB
    Kingstony których kupiłem kiedyś pudełko na wyprzedaży po ~6PLN (z
    legalnego kanału dystrybucji) i mam je zrobione jak startowe z różnymi
    narzędziami i instalkami. Np. Clonezilla, GParted, parę instalacji
    Linuxa i Wind. Przydatne bo szybsze od płytek CD i sprawdza się w
    stacjach bezdyskowych. No i czasami przy praniu coś się zawieruszy. Co
    ciekawe po wysuszeniu praktycznie każdy dało się odczytać choć po
    pewnym czasie na skutek korozji przestawały działać.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2011-07-15 15:23:17
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-15 11:27, Vituniu pisze:

    > Zmien podejscie moze i zamiast "niezniszczalnego czolgu" kup cos,
    > co bedzie male, lekkie i "trudne do trafienia"?
    Wiesz wszystko ok, ale w porównaniu do tego "gumowego czołgu" OCz to
    zwykłe najtańsze datatrawelery są z tytanu. Wyobraź sobie pendrive z
    obudową z miśków-żelków, a rozmiarem (długością) elektroniki
    przekraczający datatrawelera kingstona. Przecież to nie może być solidne
    w użytkowaniu, skoro płytkę elektroniki złamałem wyjmując z lekko
    ciasnego blistra (przeźroczystego opakowania). Drugą sztukę nawet nie
    rozpakowuje, bo jestem przekonany że jestem w stanie go uszkodzić nawet
    bez rozpakowywania...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173