eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetpendrive OCZ ATV - dziadostwo, bulwarowa terenówka to mało... › Re: pendrive OCZ ATV - dziadostwo, bulwarowa terenówka to mało...
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: pendrive OCZ ATV - dziadostwo, bulwarowa terenówka to mało...
    Date: Fri, 15 Jul 2011 11:43:02 +0200

    Dnia 2011-07-15, o godz. 09:50:15
    Nathan <s...@w...ere> napisał(a):

    > To co ty z tymi pędrakami robisz? Konkurs wytrzymałości?
    > Ile lat mam swoje - nigdy mi nie pordzewiały, połamały itd.
    > Niezależnie od i chińskiego partactwa w wyrobie. Jedno co mnie
    > irytuje to ginące zatyczki.

    Mi się zdarzyło parę sztuk uprać w kieszeni ale to w sumie dlatego że
    mam w sumie ze 30 sztuk. ;-) Uprzedzając pytania - 2/3 z tego to 1GB
    Kingstony których kupiłem kiedyś pudełko na wyprzedaży po ~6PLN (z
    legalnego kanału dystrybucji) i mam je zrobione jak startowe z różnymi
    narzędziami i instalkami. Np. Clonezilla, GParted, parę instalacji
    Linuxa i Wind. Przydatne bo szybsze od płytek CD i sprawdza się w
    stacjach bezdyskowych. No i czasami przy praniu coś się zawieruszy. Co
    ciekawe po wysuszeniu praktycznie każdy dało się odczytać choć po
    pewnym czasie na skutek korozji przestawały działać.

    Zdrówko