  • 1. Data: 2011-07-13 14:31:01
    Temat: IRDA z odbiornika do pilota
    Od: "nolina " <n...@g...pl>

    Witam
    Czy orientuje się ktoś czy odbiornik podczerwieni podłączany do usb do obsługi
    pilota, może służyć także do łączenia się/wymiany danych np. z komórką jak
    przez IRDe?

    A druga sprawa: mam w laptopie okienko w manualu opisane jako CIR. Czy to
    tylko do pilota czy "normalna" IRDA.

    dzkękuje za pomoc

  • 2. Data: 2011-07-13 15:13:26
    Temat: Re: IRDA z odbiornika do pilota
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 14:31:01 +0000 (UTC), nolina napisał(a):

    > Czy orientuje się ktoś czy odbiornik podczerwieni podłączany do usb do obsługi
    > pilota, może służyć także do łączenia się/wymiany danych np. z komórką jak
    > przez IRDe?

    IMO nie może bo IRDA przekazuje dane w obu kierunkach a czujnik pilota
    tylko w jednym.
    --
    Jacek