  • 1. Data: 2011-07-13 19:37:04
    Temat: wymiana proceosora z innym rdzeniem
    Od: "marmig" <m...@o...pl>

    .
    Na płycie ASRock ConRoe945G-DVI, FSB 1066, LGA-775 chcę wymienić procesor na
    wydajniejszy.
    Wg specyfikacji płyty mogę zainstalować procesor Intel Core 2 Duo, LGA-775.
    Na pewno można zastosować E6700 z rdzeniem Conroe - 65nm (sprawdzone) ale ja
    pytam czy pecet wystartuje na procesorze E7600 z rdzeniem Wolfdale 45 nm. W
    obu procesorach FSB jest 1066, podstawka oczywiście LGA775.

    pozdrawiam
    marmig