  • 11. Data: 2015-02-04 20:56:33
    Temat: Re: pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:matstr$9se$1@node1.news.atman.pl...
    > co się sadzisz...
    >
    > przecież postąpiłem zgodnie z zaleceniem eu/po:
    > - poszukaj dobrych opinii w internecie
    > - skonfrontuj, czy cena jest adekwatna, wyznaczona dyrektywami
    > - kupuj...

    Gdzieś Ty znalazł dobrą opinię o tym zakupie i adekwatną cenę - chyba w
    unii chińskiej???

    --
    marfi

  • 12. Data: 2015-02-04 20:58:39
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 20:46:03 +0100, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

    > co się sadzisz...

    widzisz idioto, nawet wlasnych punktow nie umiesz spelnic

    > przecież postąpiłem zgodnie z zaleceniem eu/po:
    > - poszukaj dobrych opinii w internecie

    opinie o sprzedawcy: 8 pozytywow, 2 negatywy, 2 neutrale - rzeczywiscie znalazles
    dobre
    opinie! polowa do dupy, jak twoj kalkulator, bo mozgiem tego nazwac nie mozna

    > - skonfrontuj, czy cena jest adekwatna, wyznaczona dyrektywami

    i cvena jest adekwatna durniu? 60 pln za 500GB? naprawde myslenie musi byc bolesne w
    twoim
    wypadku

    > - kupuj...

    no tos kurna kupil.... kretynie :-D

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 13. Data: 2015-02-05 08:27:02
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 19:56, R.e.m.e.K pisze:
> [...]
    er-i5055930352.html

    -okazja-512-gb-i5035499508.html

    > Tyle co Twoj pusty czerep - nic.
    >
    > Buuhaahaa, alez skonczonym imbecylem byc trzeba, zeby liczyc na pol terabajtowego
    pendriva
    > za 60 zl! Beka na maksa :-D No takiego debilizmu to dawno nie widzialem.
    > Okazja! Kurwa, zaraz zdechne ze smiechu... khe,khe,khe...

    Pewnie taki: http://www33.patrz.pl/u/f/00/31/00/3100.jpg
    :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2015-02-05 08:28:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 20:56, marfi pisze:
    > Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:matstr$9se$1@node1.news.atman.pl...

    > Gdzieś Ty znalazł dobrą opinię o tym zakupie i adekwatną cenę - chyba
    > w unii chińskiej???

    Pewnie akurat miał nową dostawę leków od psychiatry wiec i oferta była
    dobra.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2015-02-06 17:38:30
    Od: "Kamil" <k...@t...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał:

    > Buuhaahaa, alez skonczonym imbecylem byc trzeba, zeby liczyc na pol
    terabajtowego pendriva
    > za 60 zl!

    Zrozum palancie, że nie wszyscy znają sie na komputerach i pendrive'ach. Jako
    uczciwi ludzie sądząc po sobie zufali oszustowi. A takie sk.... Tobie podobni
    zamiast potępić oszusta wyśmiewają się z oszukanego. Owieczki trzeba strzyc. To
    Twój system wartosci?

    BZPZDR

  • 16. Data: 2015-02-06 17:38:41
    Od: "Kamil" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

    > Ci co to kupili to juz pisowskie nieuki...

    Odpierdol się dupku od PiS. Mózg Ci wyżarła antypolska propaganda?

    BZPZDR

  • 17. Data: 2015-02-06 18:50:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil k...@t...pl ...

> [...]
    > takie sk.... Tobie podobni zamiast potępić oszusta wyśmiewają się z
    > oszukanego. Owieczki trzeba strzyc. To Twój system wartosci?

    Ogólnie to oczywiscie masz racje, tylko ze pytajacy to specyficzna osoba.
    Nie znasz jego twórczosci?
    Stąd takie "lajtowe" podejscie...

  • 18. Data: 2015-02-06 18:50:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil k...@t...pl ...

    > Odpierdol się dupku od PiS. Mózg Ci wyżarła antypolska propaganda?

    I teraz nie wiem, czy zartu nie zrozumiał, czy nie wiesz kim jest pytający,
    czy moze jestes jego kolejnym wcieleniem...

  • 19. Data: 2015-02-06 21:48:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:XnsA439B78E69B11budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Kamil k...@t...pl ...

    > I teraz nie wiem, czy zartu nie zrozumiał, czy nie wiesz kim jest
    > pytający,
    > czy moze jestes jego kolejnym wcieleniem...

    Przecież to Kamil.

    --
    marfi

  • 20. Data: 2015-02-06 21:54:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podobni
    > zamiast potępić oszusta wyśmiewają się z oszukanego. Owieczki trzeba

    Sam jesteś palant - zamiast poradzic kupującemu relamację to sadzisz
    pierdoły jak Kamil z zoo.

    --
    marfi