  • 1. Data: 2015-02-03 23:05:00
    Temat: pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no to dziś wpadłem... kopiowałem 10GB na takiego pendrivea:
    http://allegro.pl/pendrive-128gb-usb-2-0-flash-twist
    er-i5055930352.html
    po skopiowaniu wywaliłem katalog z komputera,
    wchodzę na pendrivea - nie ma nic...
    windows 7...

    czy Ktoś może mi powiedzieć dlaczego zniknęły przegrane na pendrivea pliki?

    ma Ktoś może to:
    http://allegro.pl/pendrive-512gb-usb-flash-najtaniej
    -okazja-512-gb-i5035499508.html

    co to warte?

  • 2. Data: 2015-02-04 17:33:21
    Temat: Re: pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 23:05, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > windows 7...
    >
    > czy Ktoś może mi powiedzieć dlaczego zniknęły przegrane na pendrivea pliki?

    Wychodzi na to że pierwszy lepszy cwaniak potrafi załadować PiSiora w
    pisiora sprzedając mu podrasowany chłam (nówka nie śmigana Chińczyk
    płakał jak sprzedawał)za 1/3 ceny najtańszego normalnego 128GB pena.

    > ma Ktoś może to:
    > http://allegro.pl/pendrive-512gb-usb-flash-najtaniej
    -okazja-512-gb-i5035499508.html

    Tu załadowanie PiSiora w pisiora będzie ze wskaźnikiem 1/30.

    miab

  • 3. Data: 2015-02-04 17:56:46
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    widzisz malutki człowieczku... ja przynajmniej wiem, że to nie działa, a
    popatrzmy itu to po/eu-zadowolonych klientów na allegro...

  • 4. Data: 2015-02-04 18:33:35
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 17:56, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > widzisz malutki człowieczku... ja przynajmniej wiem, że to nie działa, a
    > popatrzmy itu to po/eu-zadowolonych klientów na allegro...

    Fakt. Ja przy wielkim pisiorze Hofmana jestem malutki, ale przynajmniej
    nie wypieprzyłem pięciu dych do śmietnika oraz danych w kosmos.
    Zaś Chinczyk to płakał ale ze śmiechu jak sprzedawał.

    miab

  • 5. Data: 2015-02-04 18:57:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    > widzisz malutki człowieczku... ja przynajmniej wiem, że to nie działa, a
    > popatrzmy itu to po/eu-zadowolonych klientów na allegro...

    Ci co to kupili to juz pisowskie nieuki...
    A ci co jeszcze napisali pozytywne komentarze to pisowczyki do kwadratu.

  • 6. Data: 2015-02-04 19:56:58
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 23:05:00 +0100, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

> [...]
    > windows 7...
    >
    > czy Ktoś może mi powiedzieć dlaczego zniknęły przegrane na pendrivea pliki?

    Tyle co Twoj pusty czerep - nic.

    Buuhaahaa, alez skonczonym imbecylem byc trzeba, zeby liczyc na pol terabajtowego
    pendriva
    za 60 zl! Beka na maksa :-D No takiego debilizmu to dawno nie widzialem.
    Okazja! Kurwa, zaraz zdechne ze smiechu... khe,khe,khe...

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 7. Data: 2015-02-04 20:10:53
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    > windows 7...
    > czy Ktoś może mi powiedzieć dlaczego zniknęły przegrane na pendrivea pliki?
    to jakiś śmieć fleszowany i pokazuje 128, a pewnie ma nie więcej jak 8
    poza tym masz gwarancję wg tego co tam w opisie, więc z niej korzystaj.

    http://allegro.pl/pendrive-512gb-usb-flash-najtaniej
    -okazja-512-gb-i5035499508.html

    > co to warte?

    nic nie warte, 94% pozytywnych komentów, nawet dalej nie czytam, skoro
    na początku się nie stara to im dalej tym będzie gorzej, poza tym, nie
    istnieje pen 512GB za 60 plnów

  • 8. Data: 2015-02-04 20:20:32
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 23:05:00 +0100, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

> [...]

    Kup sobie to kretynie:

    http://allegro.pl/pendrive-8gb-microduo-system-wskaz
    uje-64gb-i5046981567.html

    sprzedaje pewnie podobny tobie glupek, ktory sie nabral na "pendrive" 64GB a dostal 8
    :-D

    ech kretyni :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 9. Data: 2015-02-04 20:46:03
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    co się sadzisz...

    przecież postąpiłem zgodnie z zaleceniem eu/po:
    - poszukaj dobrych opinii w internecie
    - skonfrontuj, czy cena jest adekwatna, wyznaczona dyrektywami
    - kupuj...

  • 10. Data: 2015-02-04 20:53:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 20:46, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > co się sadzisz...
    >
    > przecież postąpiłem zgodnie z zaleceniem eu/po:
    >
    > - skonfrontuj, czy cena jest adekwatna, wyznaczona dyrektywami

    i Ten punkt Cię przerósł...

    --
    Irokez