  • 1. Data: 2010-04-24 11:50:43
    Temat: pasek do aparatu na śrube statywową
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    Szanowni, widziałem kiedyś na ytube pas jak w temacie, niezły patent, bo
    pasek był przez ramię i sie wygodnie sięgało, jak dobrze pamiętam była
    nawet jakaś kamizelka do tego - wie ktoś gdzie to jest dostępne ??
    nijak nie moge znaleść
    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 2. Data: 2010-04-24 13:37:56
    Temat: Re: pasek do aparatu na śrube statywową
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sat, 24 Apr 2010 13:50:43 +0200, Karas <"faktornik"@vp.pl> wrote(a):
> [...]
    > pasek był przez ramię i sie wygodnie sięgało, jak dobrze pamiętam była
    > nawet jakaś kamizelka do tego - wie ktoś gdzie to jest dostępne ??

    Pewnie masz na myśli "BlackRapid". Jest też polski klon, ponoć bardzo
    przyzwoity (a niektórzy twierdzą że nawet lepszy niż pierwowzór):
    http://www.allegro.pl/item994350304_reporter_pro_pas
    ek_naramienny_reporterski.html

    Zapewne da się znaleźć i parę innych kopii... :)

    pozdrawiam, B.

  • 3. Data: 2010-04-24 14:40:42
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    Bartosz Mierzwiak pisze:

> [...]
    > http://www.allegro.pl/item994350304_reporter_pro_pas
    ek_naramienny_reporterski.html

    > Zapewne da się znaleźć i parę innych kopii... :)

    Dzięki Wielkie !
    właśnie o takim rozwiązaniu myślałem, a tym bardziej nie miałem żadnej
    wiedzy że takie rozwiązanie jest również robione u nas ! dzięki !

    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 4. Data: 2010-04-26 23:57:44
    Od: smila <w...@g...pl>

    Karas wrote:
> [...]
    > pasek był przez ramię i sie wygodnie sięgało, jak dobrze pamiętam była
    > nawet jakaś kamizelka do tego - wie ktoś gdzie to jest dostępne ??

    http://www.optechusa.com/category/second/?CATEGORY_I
    D=11