  • Data: 2009-05-09 17:34:13
    Temat: pas LOWEPRO S&F Deluxe Waistbelt
    Od: robertar <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zakupiłem pas LOWEPRO S&F Deluxe Waistbelt.
    Pas ten można obejrzeć np. tu:
    http://www.lowepro.com.pl/Products/Belts_and_Harness
    es/belt/S_and_F_Deluxe_Waistbelt.aspx

    Na stronie jednego ze sklepów internetowych:

    http://prism.pl/lowepro-toploader-p-146.html

    wyczytałem, że do tego pasa może być podpinana torba kolbowa LOWEPRO
    Toploader 65 AW.

    Po przeanalizowaniu budowy pasa (namacalnie) i w/w torby (na podstawie
    zdjęć) dochodzę do wniosku, że torby tej nie można przypiąć do tego
    pasa bezpośrednio - w miejscu potencjalnego styku torby z pasem oba
    komponenty (pas i torba) posiadają szlufki. Słowem - obie samice :)

    I tu moje pytanie - czy ktoś korzysta z zestawu składającego się z w/w
    pasa i torby i może rozwiać moje wątpliwości co do kompatybilności obu
    komponentów?

    Pozdrawiam
    Robert