  • 21. Data: 2010-02-17 18:46:56
    Temat: Re: parkowanie na wewnętrznym podwórku
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hlh3ha$id6$2@news.task.gda.pl...
    > unosiliśmy je do góry i wsadzaliśmy wszystkie koła w opony.

    Hmm, co?

  • 22. Data: 2010-02-17 18:56:38
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hmm, co?

    No przeciez napisal wyraznie - podnosili auto do gory, brali 4 stare opony,
    ktore kladli na ziemi na plasko, jedno kolo w jedna opone, drugie w druga
    opone itd i auto udupione.

  • 23. Data: 2010-02-17 19:00:59
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Tomi" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No przeciez napisal wyraznie - podnosili auto do gory, brali 4 stare
    > opony, ktore kladli na ziemi na plasko, jedno kolo w jedna opone, drugie w
    > druga opone itd i auto udupione.

    No gdyby tak napisal, to by bylo jasne. Przykro mi, ale nie wychowywalem sie
    na blokowisku i nie znam zwyczajow tam panujacych.

  • 24. Data: 2010-02-17 19:03:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    MariuszM wrote:

    > Żeby Policja mogła ruszyć palcem musi być to droga publiczna lub strefa
    > zamieszkania.

    Wyłącznie jeśli chodzi o PoRD...

    > Art. 1. 1. Prawa o ruchu drogowym: Ustawa reguluje zasady ruchu na
    > drogach publicznych oraz w strefach zamieszkania [...] Mają to ponoć
    > zmienić.

    ...ale jeśli ktoś Cię celowo zastawi, to już nie jest kwestia tylko PoRD.
    Było to szeroko dyskutowane na PSP i wnioski są jednoznaczne.

    --
    cokolwiek

  • 25. Data: 2010-02-17 19:04:54
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jego zdaniem nie mam prawa tu parkować bo przy wjeździe jest tabliczka -
    > zakaz wjazdu oprócz mieszkańców i służb miejskich.

    Przeciez nie jestes bezdomny, mieszkasz. Nie jego zafajdany interes na
    jakich zasadach. Sam niech udowodni, ze tu mieszka.
    Art. 49. 1. PoRD
    "2. Zabrania się postoju:
    1) w miejscu utrudniającym wjazd lub wyjazd, w szczególności do i z
    bramy, garażu, parkingu lub wnęki postojowej,"
    Co prawda jest za to tylko 100zl mandatu, ale zawsze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 26. Data: 2010-02-17 19:35:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jego zdaniem nie mam prawa tu parkować bo przy wjeździe jest tabliczka -
    > zakaz wjazdu oprócz mieszkańców i służb miejskich.

    to nie PRL zeby trzeba mieć meldunek.
    Masz umowe najmu, jestes mieszkancem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 27. Data: 2010-02-17 19:43:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    solar wrote:

    > Jeśli podwórko nie jest własnością prywatną albo nie należy do
    > wspólnoty, to straż ani policja nic tam nie może.

    Nie jest to prawda, nikt nie ma prawa uniemożliwiać komuś korzystania z
    jego własności (w tym przypadku z auta) i nie ma to związku z PoRD, a
    wyłącznie PoRD dotyczy to zastrzeżenie.

    --
    cokolwiek

  • 28. Data: 2010-02-17 19:49:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-17 16:37, daxus pisze:
    > Jak kierownik samochodu przyszedł po półtorej godziny to stwierdził, że
    > ma prawo bo on jest tu zameldowany. Przepytał mnie czy tu mieszkam,czy
    > jestem zameldowany. Odpowiedziałem mu że mieszkam ale nie jestem
    > zameldowany, mam umowę najmu.
    > Jego zdaniem nie mam prawa tu parkować bo przy wjeździe jest tabliczka -
    > zakaz wjazdu oprócz mieszkańców i służb miejskich.
    No to sprawa jasna - obaj jesteście mieszkańcami i dobrymi sąsiadami. Ty
    złóż na niego skargę w straży miejskiej i zarysuj gwoździem drzwi, on
    złoży na policji doniesienie o niedopełnieniu przez Ciebie obowiązku
    meldunkowego i wybije Ci szybę ;-)

    Maciek

  • 29. Data: 2010-02-17 19:51:03
    Od: solar <s...@o...pl>

    to pisze:

    > Nie jest to prawda, nikt nie ma prawa uniemożliwiać komuś korzystania z
    > jego własności (w tym przypadku z auta) i nie ma to związku z PoRD, a
    > wyłącznie PoRD dotyczy to zastrzeżenie.

    A doczytałeś mój post do końca?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie

  • 30. Data: 2010-02-17 19:51:54
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-17 19:03, to pisze:

    > ...ale jeśli ktoś Cię celowo zastawi, to już nie jest kwestia tylko PoRD.
    > Było to szeroko dyskutowane na PSP i wnioski są jednoznaczne.

    Tak, możesz do sądu iść i pozwać właściciela.
    Policja ani SM nie ruszą palcem, bo nie ma podstaw prawnych.
    --
    M.