  • 101. Data: 2013-04-03 18:56:22
    Temat: Re: parametry śrubokrętów
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    > Wychodzi że obrażasz wojskowych.
    > Przecie to oni wykoncypowali, że armata różni się od haubicy
    > tym, że oblany żelazem słup powietrza jest nagwintowany.

    Cholera, to ten gwintowany słup w środku to co to jest? Wkręt czy śruba?

    Jakub Rakus

  • 102. Data: 2013-04-04 12:00:31
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    >. Dziury w ziemi
    > Hej hej hej! Dziury czy otwory????

    No, w półprzewodniku mamy ruch elektronw w jedną mańkę, a w drugą
    ruch^H^Hszają się...chyba dziury :)) Cholera, może rzeczywiście otwory? :)))

  • 103. Data: 2013-04-04 12:04:06
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > A na okrasę fragment z Tuwima:

    OIDP "Ślusarz", choć widziałem to w postaci przeróbki fonetycznej
    "Ślesorz"...

    > I poszedł po holajzę. Albowiem z powodu kajli na iberlaufie trychter
    > rzeczywiście robiony był na szoner, nie zaś krajcowany, i bez holajzy w
    > żaden sposób nie udałoby się zakrypować lochbajtel w celu udychtowania
    > pufra i dania mu szprajcy przez lochowanie śtendra, aby roztrajbować
    > ferszlus, który dlatego źle działa, że droselklapę tandetnie blindowana i
    > teraz ryksztosuje.

    Mistrz Julian tak to ujął, że mimo obcych terminów, praktycznie każdy
    zrozumiał co jest czym i pojął tekst pisany :) No, przynajmniej większość
    tekstu :)

  • 104. Data: 2013-04-04 12:20:51
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > A,to jeszcze dodam:Nie Cygan tylko Rom
    > Nawet don Wasyl nie bardzo wiedział dlaczego z nagła stał się Romem...

    To "kilka" polskich piosenek pójdzie w cholerę ze względu na to - np.
    Panowie, z cyganką ślubu nie bierzcie, (któraś z piosenkarek, nie pamiętam
    dokładnie tytułu)
    Hej Cyganie, (chyba sam Don Wasyl)
    Dziś prawdziwych cyganów już nie ma, (Stan Borys / Maryla Rodowicz)
    Jadą wozy kolorowe, (Maryla Rodowicz)
    Stary cygan (z romansów cygańskich, z tej samej płyty, co romanse
    Wertyńskiego, Mieczysław Święcicki).
    Hmm... Bity się jitterują w glissandowym przesunięciu fazy...

  • 105. Data: 2013-04-04 12:36:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Anerys napisał:

    > To "kilka" polskich piosenek pójdzie w cholerę ze względu na to - np.
    [...]
    > Dziś prawdziwych cyganów już nie ma, (Stan Borys / Maryla Rodowicz)

    Akurat ten tekst ma słuszną wymowę -- nie ma, bo są tylko Romowie.

    Jarek

    --
    Tylko koni, tylko koni żal.

  • 106. Data: 2013-04-04 13:16:28
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > [...]
    >
    > Akurat ten tekst ma słuszną wymowę -- nie ma, bo są tylko Romowie.

    Oj, nie czepiajmy się słówek, tekst nie powstał dzisiaj...

  • 107. Data: 2013-04-04 13:24:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Anerys napisał:

    > Oj, nie czepiajmy się słówek, tekst nie powstał dzisiaj...

    Ale proroczy był.

    --
    Jarek

  • 108. Data: 2013-04-04 13:27:58
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Ale proroczy był.

    Co prawda to prawda... Ale jednak wolałbym innego rodzaju proroctwo, a
    piosenką - po prostu się cieszyć.

  • 109. Data: 2013-04-04 17:25:07
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-04-04 12:20, Anerys pisze:

    > Panowie, z cyganką ślubu nie bierzcie, (któraś z piosenkarek, nie
    > pamiętam dokładnie tytułu)
    :-D Było tak: "Z Cygankiem panowie,ślubu nie bierzcie" w wykonaniu Jana
    Kobuszewskiego.
    Obrazobórcze podwójnie w obowiązującym trendzie małżeństw gejo, tfu,
    pedalskich.

    I już nikogo więcej nie da się "ocyganić"

  • 110. Data: 2013-04-05 02:21:14
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > :-D Było tak: "Z Cygankiem panowie,ślubu nie bierzcie" w wykonaniu Jana
    > Kobuszewskiego.

    Ależ ja nie wątpię, że takich tematów było więcej :))

    > Obrazobórcze podwójnie w obowiązującym trendzie małżeństw gejo, tfu,
    > pedalskich.
    >
    > I już nikogo więcej nie da się "ocyganić"

    No, trzeba być ostroznym...