  • 1. Data: 2009-03-03 12:23:24
    Temat: NTG jak zlikwidować.....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Wiem ż eto NTG, ale może ktoś się z tym spotkał i wie:

    Kolega ma na dwa kompy neta z TPS-y radiowo-kablowego (jeden komp na radiu
    jeden na kablu).

    Odbiornikiem (z nadajnika zwanego po TPS-owsku LiveBoxem) tego jest taki aby
    pendrive który wkłada się do USB-ka.
    Instalacja tego ustrojstwa przebiego normalnie i wszysko gra.

    Jest jednak problem - otóż wkładając ten abypendrive do USB wyskokuje mi
    standardowe okienko w tray'u:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/557426e70f4374da
    .html

    i za diabła- nawet po już instalce (i normalnym działniu neta) nie chce
    zniknąć. Jak się pozbyć tego shitu z tray'a - bo Adapter (tak to się chyba
    po TPS-owsku nazywa) jest/będzie używany na stałe i stale w tego USB-ka
    wciśniety ...

    Endriu

  • 2. Data: 2009-03-03 13:38:54
    Temat: Re: NTG jak zlikwidowaae.....
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    Endriu wrote:
    > Wiem ? eto NTG,

    No to skoro wiesz to dlaczego nie znajdziesz odpowiedniej?...

    > ale mo?e kto? sie z tym spotka? i wie:
    >
    > Kolega ma na dwa kompy neta z TPS-y radiowo-kablowego (jeden komp na radiu
    > jeden na kablu).
    [..]
    > Jak sie pozbyae tego shitu z tray'a - bo Adapter (tak to sie chyba
    > po TPS-owsku nazywa) jest/bedzie u?ywany na sta?e i stale w tego USB-ka
    > wci?niety ...

    Różne są sposoby. Możesz na przykład udawać, że go nie widzisz,
    zamalować go markerem albo korektorem, nie wkładać tego czegoś na USB.
    Albo nacisnąć F1 i przeczytać w pomocy dlaczego tak jest i jak to wyłączyć.

    Z pomocy: "This behavior is by design."

    Kliknij w ikonę i wszystkiego się dowiesz.

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 3. Data: 2009-03-03 14:09:10
    Temat: Re: NTG jak zlikwidowaa.....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Różne są sposoby. Możesz na przykład udawać, że go nie widzisz,
    > zamalować go markerem albo korektorem...

    Wiem że dzisiaj nie za ładna pogoda dzisiaj, i że ogólny słońca brak -
    skutkiem czego może u niektórych występować brak witamin... np D:

    http://www.vns.pl/_zdrowie/odzywianie/witaminy_d_htm
    l.htm

    "[...] Witaminę D zaliczamy do grupy witamin rozpuszczalnych w tłuszczach.
    Dostarczamy ją w raz z pożywieniem ale powstaje również w skórze pod wpływem
    promieni ultrafioletowych. [...].

    ...ale to nie powód aby na tak szacownej grupie za jaką uważam
    pl.misc.elektronika epatować swoją zrzędliwością i ogólnym złym nastrojem.
    Drogi kolego Marcinie, jeżeli wiesz jak to zrobić to pomóż proszę ...

    P.S. Po wcisnięciu F1 i załączeniu w windowsowskiej pomocy hasła USB
    wyskakuje:

    "[...] USB

    Element USB znajduje się w kategorii Składniki w programie Informacje o
    systemie. Wyświetla on informacje dotyczące urządzeń i kontrolerów USB
    (universal serial bus) znajdujących się na komputerze. W kolumnie Urządzenie
    wyświetlana jest lista wszystkich urządzeń USB, a w kolumnie Identyfikator
    urządzenia PNP - lista identyfikatorów urządzenia.
    Jeżeli występuje problem z urządzeniem USB, spróbuj najpierw odłączyć i
    podłączyć urządzenie. Jeżeli to nie rozwiązuje problemu, można użyć
    Menedżera urządzeń, aby zlokalizować i rozwiązać problem. Aby uzyskać więcej
    informacji dotyczących Menedżera urządzeń, zobacz sekcję Menedżer urządzeń.
    Aby uzyskać więcej informacji dotyczących kategorii Składniki, zobacz sekcję
    Składniki.

    [...]".

    Oczywiście nic mi to nie daje...

    Endriu

  • 4. Data: 2009-03-03 14:14:26
    Temat: Re: NTG jak zlikwidować.....
    Od: "h" <h...@h...he>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zniknąć. Jak się pozbyć tego shitu z tray'a - bo Adapter (tak to się chyba

    To jest właściwość Windows. "Bezpieczne usuwanie sprzętu". Jest tak długo
    jak jakiekolwiek urządzenie USB jest podłączone.

  • 5. Data: 2009-03-03 14:24:45
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > To jest właściwość Windows. "Bezpieczne usuwanie sprzętu". Jest tak długo
    > jak jakiekolwiek urządzenie USB jest podłączone.

    Oczywiście że wiem że jest to "Bezpieczne usuwanie sprzętu". Tylko czy idzie
    tak zrobić żeby to "cuś" nie było widoczne w tray'u, podczas gdy pendrive
    (czy adapter -jak to zwą w TPS-ie) byłby na stale włączony i działał.... ot
    cała filozofia.

    Endriu

  • 6. Data: 2009-03-03 14:27:59
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    Endriu wrote:

    > Wiem ?e dzisiaj nie za ?adna pogoda dzisiaj, i ?e ogólny s?onca brak -
    > skutkiem czego mo?e u niektórych wystepowaae brak witamin... np D:

    Co Ty mówisz. Witamina D wylewa się u mnie bokami, C też, ale czymś innym ;)

    > "[...] USB
    >
    > Oczywi?cie nic mi to nie daje...

    A, no pewnie, że nie, bo to nie tego szukasz.

    Tak czy owak, żeby nie zanudzać.
    Najprościej:

    Klikasz w traya (nie w ikony, tylko w puste miejsce), później wybierasz
    Właściowości.
    Mam angielską windę i nie wiem jak to przetłumaczyli, więc musisz się
    domyślić:

    Zaznaczasz Hide inactive icons, klikasz obok przycisk Customize.
    Z listy wybierasz Safely Remove Hardware (bezpieczne usuwanie sprzętu
    czy coś - ma tę ikonkę co Cię wnerwia), i z menu drop down wybierasz
    "zawsze ukrywaj".

    Klikasz OK, zastosuj, i po ikonie.

    Szczęśliwy? ;)

    m.

  • 7. Data: 2009-03-03 14:31:54
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Endriu pisze:

> [...]
    > (czy adapter -jak to zwą w TPS-ie) byłby na stale włączony i działał.... ot

    Marcin w pierwszym poscie ci juz udzielil jednoznacznej odpowiedzi.
    Gdybys zamiast skupiac sie na witaminach zadal sobie trud jej
    przeczytania do konca...

    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz sie do projektu.

  • 8. Data: 2009-03-03 15:06:19
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Szczęśliwy? ;)

    Przeczuwałem że dla kolegów z pl.misc.elektronika taki problem to pestka :).
    Wielkie dzięki i tak trzymać....:).

    Endriu

  • 9. Data: 2009-03-05 06:15:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message

> [...]
    > idzie tak zrobić żeby to "cuś" nie było widoczne w tray'u, podczas gdy
    > pendrive (czy adapter -jak to zwą w TPS-ie) byłby na stale włączony i

    A czy nie zniknie to za jakiś czas tak jak inne nieużywane (nieklikane)
    ikony?
    Co jakiś czas Windows proponuje usunięcie nieużywanych. To samo desktop.

  • 10. Data: 2009-03-05 20:18:48
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Pszemol pisze:

    > A czy nie zniknie to za jakiś czas tak jak inne nieużywane (nieklikane)
    > ikony?
    > Co jakiś czas Windows proponuje usunięcie nieużywanych. To samo desktop.

    Nie, ikonki w tray'u są ukrywane ale nie znikają kompletnie. Zawsze
    można je pokazać klikając na okrągły symbol strzałki w lewo.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/