  • 61. Data: 2012-03-23 22:10:52
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-23 22:04, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie zgadza się 6000 czy 4300?

    Nic się nie zgadza.

  • 62. Data: 2012-03-23 22:24:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 23 Mar 2012 22:04:40 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    wystukał:

    ale umiesz czytać?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2012-03-23 22:35:26
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Pamiętasz jeszcze co napisałeś?
    > <cite>
    > Generlanie jazda w miescie wlasnym autem do dla mnie nieporozumienie -
    > jezdzi sie dluzej jak zbiorkomem
    > </cite>
    >
    > Właśnie podważyłeś swoje wcześniejsze generalizowanie.

    Miasto dla mnie to nie Opole, Kluczbork czy Szczecin, wiec nie widze, zebym
    sobie przeczyl.

    Dysiek

  • 64. Data: 2012-03-23 22:58:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ergie pisze tak:

    > Statystycznie młodzi Polacy wolą zarabiać 20% mniej w zamian za
    > pewności zatrudnienia.

    Trochę to dziwne bo na starcie ma się największe potrzeby. No chyba że
    mama ma aptekę to można spokojnie zająć się głuszeniem lachonów.

    > a w urzędach i państwowych molochach za mniejsze pieniądze jest
    > kilkadziesiąt osób na jedno miejsce.

    przerażające, areszt domowy, 2000 wpłynęło na konto 1500 wypłynęło
    na opłaty. hmm może dorabiają na boku.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 65. Data: 2012-03-23 23:04:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):

    > Nic się nie zgadza.

    4015,37 zł. na grudzień 2011 roku u nas. Fakt nie zgadzało się.
    --
    Krzysiek

  • 66. Data: 2012-03-23 23:16:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 23 Mar 2012 22:35:26 +0100 osobnik zwany Dysiek
    wystukał:

    > Miasto dla mnie to nie Opole, Kluczbork czy Szczecin, wiec nie widze,
    > zebym sobie przeczyl.

    kombinuj dalej zmieniając warunki.
    Miasto to miasto

  • 67. Data: 2012-03-24 05:33:11
    Od: Aron <a...@g...pl>

    teoretycznie ludzie powinni sie przesiadac na pociagi, bo droga
    benzyna

    tymczasem
    http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//regiony/wie
    lkopolskie/2012-04/zmiany_kwiecien.PDF

  • 68. Data: 2012-03-24 09:00:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 21:33:11 -0700 (PDT), Aron napisał(a):
    > teoretycznie ludzie powinni sie przesiadac na pociagi, bo droga
> [...]

    Jedno z drugim powiazane - im mniej pociagow tym gorsze polaczenia, tym
    wiecej ludzi przesiada sie na samochody, tym mniej pasazerow ... i trzeba
    likwidowac kolejne pociagi :-)

    J.

  • 69. Data: 2012-03-24 10:24:35
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Miasto dla mnie to nie Opole, Kluczbork czy Szczecin....

    Masz zajebisty rozrzut kryteriów porównując Kluczbork do
    Szczecina :-). Byłeś kiedyś w Szczecinie czy tylko na mapie
    widziałeś? ;-)))
    Według Ciebie co jest miastem? Nowyjork?

  • 70. Data: 2012-03-24 11:35:53
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-23 05:39, Aron pisze:
    > paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza samochodami. Dochody z akcyzy na
    > paliwo wzrosly w 2011 w porownaniu z 2010.
    > W sumie nic dziwnego, jak ktos raz zakosztowal samochodu to nie
    > przesiadzie sie z powrotem do autobusu czy puciongu.
    >
    > ciekawe gdzie jest ta granica? 6 zl?
    >
    > aron

    I to jak jeżdżą, jakie pojemności, i jakie wysokie samochody palące tyle
    co tir. Najwidoczniej ludzi stać. Nie zaradni, wszczynają bunt.
    Więc dość o niczym.