  • 51. Data: 2012-03-23 19:29:28
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-23 19:14, Dysiek pisze:

    > Generlanie jazda w miescie wlasnym autem do dla mnie nieporozumienie -
    > jezdzi sie dluzej jak zbiorkomem, gazety sie nie poczyta, na necie sie nie
    > posiedzi a koszty duze. Co innego jak ktos mieszka na wsi a PKS ma raz na
    > godzine.

    Dlatego niektórzy jeżdżą służbówkami ;)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 52. Data: 2012-03-23 19:31:20
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nie zgadzam się, przy mojej znajomości topografii miasta ~19km pokonuje
    w 20 minut, w porywach 25. Komunikacją miejską minimum jedna przesiadka,
    i dobre 40 minut samej jazdy.

  • 53. Data: 2012-03-23 19:39:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-23 19:14, Dysiek pisze:
    (...)
    > Generlanie jazda w miescie wlasnym autem do dla mnie nieporozumienie -

    To fakt - służbówka lepsza...

    > jezdzi sie dluzej jak zbiorkomem, gazety sie nie poczyta, na necie sie nie
    > posiedzi a koszty duze.

    Skoro wspomniałeś już o kosztach, to może dodaj widzimisię, komfort
    itd. Gazety się nie poczyta (choć niektórzy czytają), "na necie"
    się nie posiedzi, ale z tym dłużej to jest bardzo różnie.

    > Co innego jak ktos mieszka na wsi a PKS ma raz na
    > godzine.

    Zdaje się, że wielu wsi z metrem w Polsce nie ma...

  • 54. Data: 2012-03-23 19:42:58
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Nie zgadzam się, przy mojej znajomości topografii miasta ~19km pokonuje w
    > 20 minut, w porywach 25. Komunikacją miejską minimum jedna przesiadka, i
    > dobre 40 minut samej jazdy.

    Zalezy jakie miasto - np. we Wroclawiu, gdzie czesc torowisk dla tramwajow
    jest wydzielona, nie ma szans poruszac sie w szczycie autem szybciej jak
    tramwajem.

    Dysiek

  • 55. Data: 2012-03-23 19:58:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-23 19:42, Dysiek pisze:

    > Zalezy jakie miasto - np. we Wroclawiu, gdzie czesc torowisk dla tramwajow
    > jest wydzielona, nie ma szans poruszac sie w szczycie autem szybciej jak
    > tramwajem.

    Pamiętasz jeszcze co napisałeś?
    <cite>
    Generlanie jazda w miescie wlasnym autem do dla mnie nieporozumienie -
    jezdzi sie dluzej jak zbiorkomem
    </cite>

    Właśnie podważyłeś swoje wcześniejsze generalizowanie.

  • 56. Data: 2012-03-23 20:27:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 23 Mar 2012 13:35:40 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    wystukał:

    > Również fajnie mają ze średnią pensją. Na nasze to prawie 6000zł a u
    > nasz 4300zł.

    chyba w twojej wyobraźni
    http://www.hrc.pl/index.php?dzid=136&did=669&part=4
    "Zarobki na Węgrzech nie należą do szczególnie wysokich. Średnie
    miesięczne wynagrodzenie wynosi około 85 675 forintów, czyli niecałe 1600
    złotych. Stawki wynagrodzenia brutto dla nauczycieli mianowanych wynoszą
    około 80 tysięcy forintów (1462 złoty), urzędnik średniego szczebla
    zarabia do 200 tysięcy forintów - 3655 złotych."

    generalnie na Węgrzech jest drożej niż u nas, poza np. tanimi ciuchami.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2012-03-23 21:39:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]

    > posiedzi a koszty duze. Co innego jak ktos mieszka na wsi a PKS ma raz na

    Zdaje mi się, że we wro własnym autem szybciej, a gazetę
    poczytasz jak będziesz stał w korku za albo przed
    tramwajem/autobusem :)

  • 58. Data: 2012-03-23 21:47:15
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Masti,

    Artykul ktory cytujesz pochodzi z 2004 roku. Juz w 2008 zarobki tam byly wyzsze niz w
    Polsce:
    "o The average Hungarian income is about US $ 11,000 per year, in purchasing power
    parities. This is half the OECD average level, slightly higher than in Poland or
    Slovakia" (http://www.oecd.org/dataoecd/40/29/42123183.pdf).

    Wspolczesne artykuly mowia o okolo 200tys HUF na miesiac:
    http://www.xpatloop.com/news/at_the_beginning_of_the
    _year_gross_average_salary_was_219_000huf_in_hungary

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 59. Data: 2012-03-23 21:55:38
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-03-23 05:39, Aron pisze:
    > paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza samochodami. Dochody z akcyzy na
    > paliwo wzrosly w 2011 w porownaniu z 2010.
    > W sumie nic dziwnego, jak ktos raz zakosztowal samochodu to nie
    > przesiadzie sie z powrotem do autobusu czy puciongu.
    >
    > ciekawe gdzie jest ta granica? 6 zl?
    >
    > aron

    jak to się mówi : "a niech kosztuje i 10 pln za litr byle było mnie na
    to stać"

  • 60. Data: 2012-03-23 22:04:40
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    masti napisał(a):