  • 1. Data: 2011-12-07 10:16:03
    Temat: Najtańszy starter
    Od: SERG <m...@g...com>

    Gdzie dostane najtaniej starter?
    Planuje taki numer od razu przenieść do Play i zainkasować bonus 60zł.

  • 2. Data: 2011-12-07 11:34:06
    Temat: Re: Najtańszy starter
    Od: "Bolek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "SERG" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Gdzie dostane najtaniej starter?
    > Planuje taki numer od razu przenieść do Play i zainkasować bonus 60zł.

    Na stronie Orange, za darmo.

    Bolek

  • 3. Data: 2011-12-07 12:00:37
    Od: SERG <m...@g...com>

    W dniu 2011-12-07 12:34, Bolek pisze:

    > Na stronie Orange, za darmo.

    Dzięki wielkie, o to mi chodziło.
    Starter już zamówiony :)

  • 4. Data: 2011-12-07 17:05:02
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    > Dzięki wielkie, o to mi chodziło.
    > Starter już zamówiony :)

    I teraz poczekasz sobie kilka dni na przesyłkę :)
    A ja wchodzę na stronę www.freem.pl wybieram sobe jakiś fajny numerek,
    wybieram odbiór w paczkomacie i w ciagu kilku minut mam starterek też za
    friko.
    Problem może być z rejestracją bo to niestety może i dwa tygodnie trwać,
    więc opcja z Orange jest lepsza dość sprawnie nawet rejestrują.
    Tylko nie wiem od czego to zależy bo byłem w kilku salonach i w każdym
    procedura była inna.
    W jednym tylko kazali wypisać papierki i powiedzili że wyślą o do centrali.
    W drugim po wypisaniu sprawdzili dowód i od razu wprowadzili do systemu,
    więc moża by było od razu iść do Play-a

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-12-07 17:39:34
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 11:16:03 SERG <m...@g...com> napisał(a):

    > Gdzie dostane najtaniej starter?
    > Planuje taki numer od razu przenieść do Play i zainkasować bonus 60zł.

    Pierw musisz go zarejestrować zanim zrobisz to "od razu"

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 6. Data: 2011-12-07 17:40:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 12:34:06 Bolek <b...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "SERG" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Na stronie Orange, za darmo.

    Dasz linka?

  • 7. Data: 2011-12-07 17:42:10
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 18:05:02 Damian News <s...@s...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > centrali.
    > W drugim po wypisaniu sprawdzili dowód i od razu wprowadzili do systemu

    Bo jedni mają dostęp do systemu a inni nie?

  • 8. Data: 2011-12-07 20:55:17
    Od: SERG <m...@g...com>

    W dniu 2011-12-07 18:39, Piotr M pisze:

    > Pierw musisz go zarejestrować zanim zrobisz to "od razu"

    Wiem, wiem. Procedura przenoszenia numeru na kartę jest mi znana :)

  • 9. Data: 2011-12-07 20:56:38
    Od: SERG <m...@g...com>

    W dniu 2011-12-07 18:40, Piotr M pisze:

    > Dasz linka?

    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_starters
    ?category=STARTER_2&stamp=1323291346515&articleId=78
    57211

    Darmowy starter jest na samym dole strony.

  • 10. Data: 2011-12-07 21:22:08
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Damian News napisał:

> [...]
    > A ja wchodzę na stronę www.freem.pl wybieram sobe jakiś fajny numerek,
    > wybieram odbiór w paczkomacie i w ciagu kilku minut mam starterek też za

    cytata ze strony
    "UWAGA
    od 30 listopada 2011 aby otrzymac karte FreeM konieczne jest uzyskanie
    Kodu Polecającego.
    Kod Polecający może Ci przeslać dowolny abonent sieci FreeM ktory ma
    aktywna karte. "

    pzdr
    GS