  • 1. Data: 2008-01-29 17:21:58
    Temat: p2p
    Od: kaes <s...@w...pl>

    > Może ktoś mi pomoże.
    > Mam XP(Home) wraz SP2 i Alwila Avasta).
    > Podpięty jestem w Wa-wie do do netu poprzez KB Telecom.
    > Do 18.12.2007, torrenty śmigały jak się patrzy ( Azureus, Utorrnet).
    > Po Nowym ROku, chyba po ściągnięciu jakiś aktualzacji - wsio stanęło i to chyba na
    dobre.
    > Robiłem próbę odłączenia zapory XP, zapory Avasta - torrnet jak zaklety - stoi (
    jakiś upload chodzi).
    > Wykonałem telefon do Providera - klnie się że nie blokował żadnych portów.
    > Może ktoś o co chodzi.

    Czy możliwe że coś przy aktualizacja WIndy coś się podpięło i blokuje.
    \Provider dał nawet na próbę zewnętrzne IP - i też kicha.
    \BA nawet gdzieś na WLAN znalazłem niezabezpieczoną sieć i też nic

  • 2. Data: 2008-01-29 17:49:06
    Temat: Re: p2p
    Od: jaki <t...@n...pl>

    NTG

  • 3. Data: 2008-01-29 17:56:10
    Od: kaes <s...@w...pl>

    jaki napisał(a):
    > NTG

    a jaka??

  • 4. Data: 2008-01-29 18:12:11
    Od: jaki <t...@n...pl>

    kaes pisze:

    > a jaka??

    Nie widze czasownika w tym "czyms"

  • 5. Data: 2008-01-29 18:19:45
    Od: kaes <s...@w...pl>

    jaki napisał(a):

    > Nie widze czasownika w tym "czyms"
    grupa jest "żeńska" , więc ucz się polskiego, stąd J A K A ....

  • 6. Data: 2008-01-29 18:27:47
    Od: jaki <t...@n...pl>

    > grupa jest "żeńska" , więc ucz się polskiego, stąd J A K A ....

    Przejdziesz chyba do historii na polipie.

    ps. nadal Twoje "żenskie" COŚ nie ma czasownika