  • 11. Data: 2012-05-28 19:40:51
    Temat: Re: [ot] brudny obiektyw
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > http://i.imgur.com/J8BEZ.png

    jaki aparat robi tak paskudne zdjecia?

  • 12. Data: 2012-05-28 21:39:42
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    marcin in news:jq0db3$ase$1@inews.gazeta.pl
    >> http://i.imgur.com/J8BEZ.png
    > jaki aparat robi tak paskudne zdjecia?

    kazdy na automacie, fotografujacy w totalnym, w nierownym oswietleniu, bez
    dopalania, z ktorego fotke potniemy na kilka czesci, najciemniejszy fragment
    powiekszymy i poslemy tam,gdzie poslano.

  • 13. Data: 2012-05-28 21:39:46
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Uncle Pete in news:4fc38bac$1@news.home.net.pl
    > Cudzysłów, bo niedokładnie w tym samym miejscu?

    slabo dowciapnie to opisalem, sorry :)
    jedne ciapki powstaja w jednym miejscu na pewnych zdjeciach, inne ciapki - w
    drugim miejscu na innej grupie zdjec, a na jeszcze innej grupie zdjec jest
    ich zero.

    > Mi to wygląda na jakieś odbicia płomienia świec - czy na obiektyw był
    > założony jakiś filtr?

    filtra nie bylo;
    z tym, ze mnie zastanawia, ze owe ciapki sa takie, jakby na pozytywie
    ktos... wydrapal je igla, ostre, zdaja sie nie byc "optycznymi", juz predzej
    jakies bledy na matrycy; no ale z kolei na tej fotce, ktora byla zrobiona
    parenascie minut potem, takze bez dopalania lampa

    http://i.imgur.com/EwdYJ.jpg

    nie ma ich w ogole, czyli to raczej nie matryca...

    czyli skad one...?

  • 14. Data: 2012-05-29 00:27:38
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-28 21:39, 1634Racine pisze:
> [...]
    > parenascie minut potem, takze bez dopalania lampa
    >
    > http://i.imgur.com/EwdYJ.jpg
    >
    > nie ma ich w ogole, czyli to raczej nie matryca...

    Mnie to wyglądało na krople wody (święcona?), albo deszcz.

    --
    animka

  • 15. Data: 2012-05-29 03:28:29
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > kazdy na automacie, fotografujacy w totalnym, w nierownym oswietleniu,
    > bez dopalania, z ktorego fotke potniemy na kilka czesci, najciemniejszy
    > fragment powiekszymy i poslemy tam,gdzie poslano.

    bzdura. jakosc tego zdjecia jest wrecz odrzucajaca. to juz nawet komorki
    robia lepsze fotki w takich warunkach.

    no wiec jaki to aparat?

  • 16. Data: 2012-05-29 11:17:49
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 00:27:38 +0200, Animka napisał(a):

    > Mnie to wyglądało na krople wody (święcona?), albo deszcz.

    Były by mniej lub bardziej rozmyte i za każdym razem w innym miejscu.

    Henry

  • 17. Data: 2012-05-29 15:02:12
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    marcin in news:jq18nu$dks$1@inews.gazeta.pl
    > bzdura.

    nie;

    dobrze, ze to napisales, bo bysmy mysleli, ze wszystkim sie podoba :)

    > no wiec jaki to aparat?

    fotograficzny

  • 18. Data: 2012-05-29 17:02:12
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > fotograficzny

    ok rozumiem. wydales kase na szmelc i glupio sie przyznac.

  • 19. Data: 2012-05-30 09:02:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2012 15:24, 1634Racine pisze:

    > dekla niet.

    Ręce opadają...

    To zasłoń, dziecko drogie, czymkolwiek!

  • 20. Data: 2012-05-30 12:12:15
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Andrzej Lawa in news:4fc5c605@news.home.net.pl
    > Ręce opadają...
    > To zasłoń, dziecko drogie, czymkolwiek!

    a jak myslisz, co dziecko drogie wykonalo zanim nadszedl byl ten post? :)
    a poniewaz uznalo,ze problem tutaj zdechł, to poszło dalej.