  • 31. Data: 2013-11-13 22:04:54
    Temat: Re: oscyloskop - kolejne podejście :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > tu chodzi o coś innego, interfejsy w oscyloskopach pisane są kompletnie
    > od zera i bazują na rozwiązaniach które nie istnieją w normalnym świecie
    > *UI, są nieerogonomiczne, ograniczone, absurdalne.

    Nie wiem jakie są interfejsy w oscyloskopach, więc ich nie będę oceniał.
    Natomiast ci, co je tworzą (interfejsy, nie oscyloskopy), powinni wiedzieć
    przynajmniej to, że ergonomia jest z reguły odwrotnie proporcjonalna do
    tzw. intuicyjności. Tylko głupcom się wydaje, że te rzeczy mogą iśc w parze.
    I w tym przeświadczeniu drepczą w miejscu.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2013-11-13 22:54:28
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 13.11.2013 13:35, R pisze:

    > Te wymagania spełnia Siglent SDS1022DL.

    Polecam spojrzeć przez zakupem low-endowego Siglenta:

    http://cseb.hu/siglent/

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 33. Data: 2013-11-14 08:52:04
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 13 listopada 2013 22:54:28 UTC+1 użytkownik butek napisał:

    > Polecam spojrzeć przez zakupem low-endowego Siglenta:
    >

    > http://cseb.hu/siglent/

    Dziekuję. Tam na dole jest wzmianka ze ktos nie replikuje problemów i możliwe że
    zostały naprawione w nowszym firmware.
    Ale informacja pozyteczna.

  • 34. Data: 2013-11-15 04:43:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Tylko ja raczej cyfrówkę ogarniam. Nawet CB radio nie tykam.
    > Heh, wlasnie sobie uzmysłowiłem że ten rigol by cbradio jako tako
    > ogarnął...

    Cyfrówkę z pasmem 20MHz chcesz oglądać?

    No i w cyfrówce najważniejsze jest dobre/różnorakie wyzwalanie,
    pamięć próbek i możliwość zooma...