  • 21. Data: 2010-05-29 14:36:40
    Temat: Re: opony zimowe w lecie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-29 14:25, J.F. pisze:

    > Tak jest - Debica Navigator 2.

    Aha - ciekawe skąd wziąłeś tekst 'caloroczne z zimowym bieznikiem'.
    Szczególnie mnie ten bieżnik interesuje...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 22. Data: 2010-05-29 14:46:25
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 29 Maj, 14:31, to <t...@a...xyz> wrote:

    > To po co w ogóle kupowałeś nowe? Wiele osób wyrzuca opony z bieżnikiem
    > 3-5 mm na śmietnik, wystarczy przejść się po wysypiskach i dobrać
    > odpowiedni rozmiar.

    Nie rozumiem pytania :)
    Kupuję nowe, zuzywam do ~2 mm i znowu nowe..
    Uzywki kosztuja zbyt duzo (40-70 proc. ceny) w stosunku do nówek.
    Na zadnym ze smietników nie widziałem lezacego i czekajacego kompletu
    opon z bieznikiem 3 mm (handlarze sa pewno szybsi). W ogóle na
    smietniku nie widuję opon... Pewno jak ktos w nocy wyrzuci, to zaraz
    znikają...

  • 23. Data: 2010-05-29 15:02:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 May 2010 14:36:40 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Aha - ciekawe skąd wziąłeś tekst 'caloroczne z zimowym bieznikiem'.
    >Szczególnie mnie ten bieżnik interesuje...

    Maja ponacinane lamelki.

    J.

  • 24. Data: 2010-05-29 15:09:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-29 15:02, J.F. pisze:

    > Maja ponacinane lamelki.

    Aha - to ma niby świadczyć o 'zimowym bieżniku'? Skoro tak, to
    poproszę o przedstawienie opon całorocznych z 'letnim bieżnikiem'.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 25. Data: 2010-05-29 15:16:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 May 2010 15:09:36 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Aha - to ma niby świadczyć o 'zimowym bieżniku'? Skoro tak, to
    >poproszę o przedstawienie opon całorocznych z 'letnim bieżnikiem'.

    Dawniej wszystkie.

    J.

  • 26. Data: 2010-05-29 15:28:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-29 15:16, J.F. pisze:

    > Dawniej wszystkie.

    Bzdura - jeszcze raz poproszę o przedstawienie opon całorocznych
    z 'letnim bieżnikiem'.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 27. Data: 2010-05-29 16:17:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    arek.pp wrote:

> [...]
    > (handlarze sa pewno szybsi). W ogóle na smietniku nie widuję opon...
    > Pewno jak ktos w nocy wyrzuci, to zaraz znikają...

    Chyba kiepsko szukasz, ja kiedyś próbowałem sprzedać opony klasy
    powiedzmy wyższej z 5 mm po 50 zł za sztukę czyli za 10% ceny nowych i
    nikt nie chciał. Takich ogłoszeń jest bardzo dużo. Dwie takie same z 3 mm
    w ogóle wywaliłem.

  • 28. Data: 2010-05-29 16:20:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Tak jest - Debica Navigator 2.

    I Twoim zdaniem ten wyrób oponopodobny sprawuje się jakkolwiek w deszczu?
    To "spróbuj" zmienić naraz dwa pasy przy 200 km/h w ulewie. Przypuszczam,
    że da się to zrobić tylko raz, w każdym razie raz tym samym autem.

  • 29. Data: 2010-05-29 16:34:56
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 29 Maj, 16:17, to <t...@a...xyz> wrote:

> [...]
    > powiedzmy wyższej z 5 mm po 50 zł za sztukę czyli za 10% ceny nowych i
    > nikt nie chciał. Takich ogłoszeń jest bardzo dużo. Dwie takie same z 3 mm

    To powiem szczerze, ze kupiłbym te opony, gdyby rozmiar pasowal. A te
    ze smietnika to bym zabrał dla siebie
    /gdybym znał pochodzenie/wlasciciela tych opon/. Na allegro nie mam
    takich okazji. Dlatego tez bardziej ufam lekko zuzytym zimówkom latem
    niz nie wiadomo co ze szrotu.
    5 mm do dla mnie min. 3-4 letnie sezony w sumie 50 kkm (tak
    przynajmniej mialem z Fuldami - przebieg ok. 100 kkm od nówki do
    "znacznika")

  • 30. Data: 2010-05-29 16:37:48
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 29 Maj, 16:20, to <t...@a...xyz> wrote:

    > I Twoim zdaniem ten wyrób oponopodobny sprawuje się jakkolwiek w deszczu?
    > To "spróbuj" zmienić naraz dwa pasy przy 200 km/h w ulewie. Przypuszczam,
    > że da się to zrobić tylko raz, w każdym razie raz tym samym autem.

    No własnie chodzi o styl jazdy. Ja prywatnym autem jezdze 120 kmh max
    (a w ulewie o wiele wolniej), i dla takich warunków uzytkowania nie
    widze przeciwskazan dla zimówek (czy w ogole bieznika 2-3 mm) latem.