  • 1. Data: 2010-05-29 16:27:31
    Temat: Czy po zmianie amortyzatorów na nowe musze robić zbierznosc
    Od: "Piotr Megabajt$" <m...@p...onet.pl>

    Czy po zmianie amortyzatorów na nowe musze robić zbierznosc?Pacjent Cinqo Cento 91r.

  • 2. Data: 2010-05-29 16:33:39
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Piotr Megabajt$ pisze:
    > Czy po zmianie amortyzatorów na nowe musze robić zbierznosc?

    Nie. "Zbierzności" nie musisz robić. W HTMLu też nie musisz pisać...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-05-29 20:23:24
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    "Grejon" <g...@i...pl> wrote in message

    > Nie. "Zbierzności" nie musisz robić. W HTMLu też nie musisz pisać...

    tez tak mowil moj mechanik
    a opony poszly z dymem po wymianie amorow

    pojechalem na zbierznosc

    i jest ok niestety 400zl poszlo na opony

  • 4. Data: 2010-05-29 23:07:32
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    amir pisze:

    > pojechalem na zbierznosc

    Ku... niektórym to trzeba pałą jebnąć w głowę bo nie chwycą delikatnej
    alucji. ZBIEŻNOŚĆ. Od BIEGANIA.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2010-05-29 23:45:33
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-05-29 23:07, Grejon wrote:

    > Ku... niektórym to trzeba pałą jebnąć w głowę bo nie chwycą delikatnej
    > alucji. ZBIEŻNOŚĆ. Od BIEGANIA.

    od "zbiegać" :)

  • 6. Data: 2010-05-30 00:03:56
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > Ku... niektórym to trzeba pałą jebnąć w głowę bo nie chwycą delikatnej
    > alucji. ZBIEŻNOŚĆ. Od BIEGANIA.

    to zwroc uwagę ale odpowiedz konkretnie na temat
    a nie śmieć

  • 7. Data: 2010-05-30 07:54:50
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mnie też wk..... jak ktoś pisze z błędami.
    Nie żebym był jakimś polonistą, czy oszołomem językowej czystości, ale
    podejrzewam, że jak ktoś nie potrafi nawet nauczyć się pisać we własnym
    języku, to orłem nie jest i kiepski też będzie w innych dziedzinach.
    W życiu bym nie kupił auta z ogłoszenia (autentyk): "spszedam reno 19
    hedżbejk". Od takiego "miszcza" mógłbym najwyżej kupić kapustę i buraki.
    Jacek

  • 8. Data: 2010-05-30 12:41:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 00:03:56 +0200, amir napisał(a):

    > to zwroc uwagę ale odpowiedz konkretnie na temat
    > a nie śmieć

    Wybacz, jak ZAPŁACISZ za poradę, to będziesz mógł oczekiwać wykonania
    usługi.
    A teraz wracaj do podstawówki, analfabeto.

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2010-05-30 14:17:01
    Od: "Piotr Megabajt$" <m...@p...onet.pl>

    Dziękuje za zwrócenie uwagi na błąd ortograficzny jednak wystarczyło raz,
    bez obrażania żebym sobie zapamiętał.

    Co do oceniania czy ktoś jest słaby czy mocny przypominam wam NIE JESTEŚCIE
    BOGAMI

    Einstein pomimo problemu z dysortografią (według was słaby) należał do
    elity.

    "Jak pisze w swojej książce Ronald D. Davis (dyslektyk - inżynier,
    rzeźbiarz, biznesmen, w szkole uznany za opóźnionego w rozwoju), są ciekawsi
    świata niż przeciętny człowiek, mają lepszą intuicję i są bardziej
    przenikliwi. Mają niezwykłą wyobraźnię. Wielu znanych ludzi było
    dyslektykami. Agata Christie, Albert Einstein, Winston Churchill, Leonardo
    da Vinci, Walt Disney, Hans Christian Andersen z powodu trudności w pisaniu
    musiał dyktować swoje baśnie."

    Co do odpowiedzi na moje pytanie. Nadal nie wiem czy należy robić zbieŻność
    po zmianie amortyzatorów czy nie!

    Pozdrawiam Piotr

  • 10. Data: 2010-05-30 14:20:55
    Od: "Piotr Megabajt$" <m...@p...onet.pl>

    > Wybacz, jak ZAPŁACISZ za poradę, to będziesz mógł oczekiwać wykonania
    > usługi.
    > A teraz wracaj do podstawówki, analfabeto.

    To sie Pan nam przedstawił przed tysiącem czytaczy, panie idealny.

    Już jeden taki "Magic" spiewał "Jestem Bogiem" poczym po skoku z dachu
    dziesięcio pietrowca rozbił się o ziemie jak zwykły smiertelnik.