-
51. Data: 2016-09-07 21:46:04
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .09.2016 o 21:31 <j...@i...pl> pisze:
> Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
> Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
> ta skora to cienka jak papier. Auto ma przejechane 1500 km i już jest
> w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
> lepszym sorcie ;)
> Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
> aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
> już tylko toczenie pozostaje ;)
> Z wypasu navi (TomTom z 7 lednią aktualizacją map), kamera cofania,
> jakieś wspomagania ruszania pod górę, czujniki cofania tył, czujniki z
> przodu, zestaw bt z importem książki telefonicznej, wifi do usług
> trafikowych dla TT. Ja na auto za 99 tys. brutto całkiem, calkiem. Ja
> bym dopłacił (jak i tak w leasingu) 4500 zł za bixenony aktywne + coś
> tam jeszcze w tym pakiecie z bixenonami było.
Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w mojej
cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam bezgłośnie.
Ten silnik daje radę, trzeba się tylko nauczyć nim jeździć i zmieniać
biegi tak gdzieś 500 obr/min wyżej niż pokazuje komp. Spalanie za to jest
prawie książkowe. Dwustrefowa klimatyzacja działa bdb dobrze, cicho i
skutecznie.
TG
-
52. Data: 2016-09-07 22:57:52
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 07.09.2016 o 21:31, j...@i...pl pisze:
> On Wed, 7 Sep 2016 16:57:27 +0200, Cavallino
> <c...@k...pl> wrote:
>
>> Jerzu, kupiłeś Sportage?
>
> Ja nie, szef sobie kupił. A właściwie w leasingu wziął.
Rozumiem że tego koszmarka nowego?
>
>> I jak wrażenia?
>
> Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
> Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
> ta skora to cienka jak papier.
Widać własnoręczne obicie jest lepszą opcją - po 6 latach w ceedzie była
jak nowa.
I to za całe 150 zł, seryjna pewnie kosztuje znacznie więcej.
> Auto ma przejechane 1500 km i już jest
> w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
> lepszym sorcie ;)
> Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
> aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
> już tylko toczenie pozostaje ;)
Patrz, a w ceedzie było całkiem fajnym silnikiem.
Jak dla mnie to pewnie dramatyzujesz, przejechałbyś się 109 konnym
Dusterem, to zmieniłbyś zdanie o 115 konnym crdi. ;-)
-
53. Data: 2016-09-08 06:52:04
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: j...@i...pl
On Wed, 7 Sep 2016 22:57:52 +0200, Cavallino
<c...@k...pl> wrote:
>Jak dla mnie to pewnie dramatyzujesz, przejechałbyś się 109 konnym
>Dusterem, to zmieniłbyś zdanie o 115 konnym crdi. ;-)
Być może ;) Ale odnoszę to do mojego 109 konnego Focusa, to trochę
inna jazda. No ale Focus mniejszy i lżejszy :)
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
-
54. Data: 2016-09-08 08:44:59
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: AL <a...@s...tam.pl>
On 2016-09-07 21:46, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .09.2016 o 21:31 <j...@i...pl> pisze:
>
>
>> Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
>> Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
>> ta skora to cienka jak papier. Auto ma przejechane 1500 km i już jest
>> w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
>> lepszym sorcie ;)
>> Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
>> aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
>> już tylko toczenie pozostaje ;)
>> Z wypasu navi (TomTom z 7 lednią aktualizacją map), kamera cofania,
>> jakieś wspomagania ruszania pod górę, czujniki cofania tył, czujniki z
>> przodu, zestaw bt z importem książki telefonicznej, wifi do usług
>> trafikowych dla TT. Ja na auto za 99 tys. brutto całkiem, calkiem. Ja
>> bym dopłacił (jak i tak w leasingu) 4500 zł za bixenony aktywne + coś
>> tam jeszcze w tym pakiecie z bixenonami było.
>
>
> Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w
> mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam
> bezgłośnie.
pytanie zasadnicze: której cytrynie?
-
55. Data: 2016-09-08 13:18:41
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>
W dniu wtorek, 6 września 2016 20:14:11 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> W dniu 06.09.2016 o 17:50, Pablo Eldiablo pisze:
> > W dniu poniedziałek, 5 września 2016 17:19:54 UTC+2 użytkownik Cavallino
>
>
> A te szosowe to jakie były?
Bridgestone Dueler M+S; jak się starły na tyle, że stały się letnie, to na zimę
Pirelli Scorpion Ice&Snow, które po pewnym czasie stały się całorocznymi, aż do
nienaprawialnego uszkodzenia jednej sztuki ;-) No i teraz te Generale.
-
56. Data: 2016-09-08 18:09:24
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .09.2016 o 08:44 AL <a...@s...tam.pl> pisze:
>> Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w
>> mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam
>> bezgłośnie.
>
> pytanie zasadnicze: której cytrynie?
Mojej :-) - C4GP
TG
-
57. Data: 2016-09-08 18:27:40
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: AL <a...@s...tam.pl>
On 2016-09-08 18:09, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .09.2016 o 08:44 AL <a...@s...tam.pl> pisze:
>
>
>>> Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w
>>> mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam
>>> bezgłośnie.
>>
>> pytanie zasadnicze: której cytrynie?
>
>
> Mojej :-) - C4GP
>
no ale C4GP nie ma 'cytrynowego' zawieszenia, tylko sprężyny, co prawda
o charakterystyce raczej miękkiej jak na minivana, ale jednak.
(opcja pneumatyki w tyle się nie liczy).
Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie
nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;).
-
58. Data: 2016-09-08 18:33:58
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 08.09.2016 o 18:27, AL pisze:
> Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie
> nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;).
Wręcz przeciwnie - rozkołysze się taki, które ma zawieszenie twarde.
W tym z zawiechą miękką, zawiecha wybiera więcej nierówności.
Duster tu jest bardzo dobry, z kolei Renagadem nie dało się jechać nawet
po dziurach w mieście.
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus
-
59. Data: 2016-09-08 18:47:34
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .09.2016 o 18:27 AL <a...@s...tam.pl> pisze:
> Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie
> nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;).
Nie wiem jak kijanka jeździ w terenie (nie miałem takiej potrzeby) ale
przyjemnie się nią jedzie po dziurawej asfaltowej drodze.
TG
-
60. Data: 2016-09-08 18:56:43
Temat: Re: opony wielosezonowe
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .09.2016 o 18:27 AL <a...@s...tam.pl> pisze:
> no ale C4GP nie ma 'cytrynowego' zawieszenia, tylko sprężyny, co prawda
> o charakterystyce raczej miękkiej jak na minivana, ale jednak.
> (opcja pneumatyki w tyle się nie liczy).
C4GP jest prawie o 400kg cięższy od kijanki, zawieszenie ma bardzo
komfortowe ale wszelkie dziury i nadlewki asfaltu czuć w nim zdecydowanie
bardziej. Jest za to zdecydowanie stabilniejszy przy prędkościach
autostradowych - jedzie jak po sznurku. Przy 150km/h w kijance mam
wrażenie, że za chwilę przód ucieknie mi na pobocze.
Pneumatyka zapewnia stały prześwit niezależnie od obciążenia. Nie ma
znaczenia czy mam na pokładzie 7 grubasów - czy jadę sam - ugięcie jest
identyczne. 400kg cementu w bagażniku też nie robi na nim wrażenia :-)
TG