  • 11. Data: 2014-03-05 11:24:56
    Temat: Re: opony bieznikowane
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    Wednesday, March 5, 2014, 11:14:41 AM, you wrote:

    [...]

    > Jest wystarczy wpisać w google np. hasło: "odpadł bieżnik".

    A nie wystarczy trochę pojeździć, żeby na własne oczy zobaczyć, ile
    tego badziewia nieposprzątanego na drogach leży?

    > Można też pogadać z transportowcami z firm gdzie takie opony był używane i
    > dlaczego już nie są.

    Niestety, nadal są używane :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2014-03-05 11:31:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > A nie wystarczy trochę pojeździć, żeby na własne oczy zobaczyć, ile
    > tego badziewia nieposprzątanego na drogach leży?

    Wy zdaje się obaj mówicie o ciężarówkach.

    Pytanie było o osobówki.

    --
    MN

  • 13. Data: 2014-03-05 12:24:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Wy zdaje się obaj mówicie o ciężarówkach.

    Te przypadki które znam dotyczą samochodów dostawczych do 3,5 tony.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2014-03-05 12:37:03
    Od: tá´Ź

    Marcin Ł wrote:

    > czy ta technologia pozwala na bezpieczne jezdzenie samochodem z
    > predkosciami do 150km/h?

    Nie. Tak jak Ci napisał TP, lepiej kup markowe używki (tylko z jednego
    auta, a nie kompletuj po sztuce).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2014-03-05 12:49:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-05 12:37, t? pisze:

    > Nie. Tak jak Ci napisał TP, lepiej kup markowe używki (tylko z jednego
    > auta, a nie kompletuj po sztuce).

    Problem z markowymi używkami jest taki, że każdy o nich mówi, ale nikt
    nie widział.

    To są rodzynki na rynku a popyt na nie jest ogromny. Od ręki to da się
    kupić 10 letnie parciaki albo opony zużyte tak, że do niczego się nie
    nadają.

    --
    MN

  • 16. Data: 2014-03-05 12:57:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-05, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > To są rodzynki na rynku a popyt na nie jest ogromny. Od ręki to da się
    > kupić 10 letnie parciaki albo opony zużyte tak, że do niczego się nie

    No bo niektorzy zamiast wyrzucic opone do smieci to ja myja i wrzucaja
    na Alledrogo jako "uzywana jako zapas" z 1-2mm ponad znacznik...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-03-05 13:09:43
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Wed, 5 Mar 2014 11:57:08 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > No bo niektorzy zamiast wyrzucic opone do smieci to ja myja i wrzucaja
    > na Alledrogo jako "uzywana jako zapas" z 1-2mm ponad znacznik...

    Panowie, nie przesadzajcie. ;)
    Na Allegro spokojnie można kupić opony w dobrym stanie, nie jakieś stare.
    Średnio za 50-60% ceny nowej opony. A jak ktoś przegląda kategorię,
    sortując wg ceny rosnąco i patrzy na pierwsze od góry oferty to faktycznie
    można odnieść wrażenie, że tylko sam śmietnik.

  • 18. Data: 2014-03-05 13:24:11
    Od: tá´Ź

    Marcin N wrote:

    > Problem z markowymi używkami jest taki, że każdy o nich mówi, ale nikt
    > nie widział.

    Ja kupiłem jak uszkodziłem jedną z kompletu, kupionego jako nowy, bo cóż
    innego miałem zrobić? Wymienić komplet z powodu jednej albo dołozyć
    zupełnie nową do już lekko zużytych? Żadnych problemów.

    Kupiłem też kiedyś komplet felg 18" z oponami. Okazały się bardzo dobre,
    chociaż oczywiście były trochę używane.

    Ogólnie kupuję do aut nowe opony, ale jeśli ktoś chce oszczędzić, to
    zdecydowanie najlepiej kupić markowe, używane, niż jakieś nalewki czy
    inne gówno. Takie opony (w przypadku letnich) są tylko trochę gorsze od
    nowych. A raczej mają krótszy okres życia, bo już ktoś je lekko zużył.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2014-03-05 13:30:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-05 13:24, t? pisze:

> [...]
    > inne gówno. Takie opony (w przypadku letnich) są tylko trochę gorsze od
    > nowych. A raczej mają krótszy okres życia, bo już ktoś je lekko zużył.

    Problem w tym, że to bez sensu: kto sprzedaje dobre lekko używane opony?
    Mało kto! Bo niby po co?
    Stąd podaż jest nieduża.

    --
    MN

  • 20. Data: 2014-03-05 14:12:49
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 5 marca 2014 13:30:33 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Problem w tym, że to bez sensu: kto sprzedaje dobre lekko używane opony?
    >
    > Mało kto! Bo niby po co?
    >
    > Stąd podaż jest nieduża.

    Najczesciej ten, kto rozbil samochod i go z jakiegos powodu (braku oplacalnosci) nie
    naprawia - sprzedaje grata w calosci albo na czesci. Handlarz, ktory grata kupuje w
    calosci - albo go spawa z drugim gratem w jedna sztuke, albo od razu sprzedaje te
    czesci, ktore sie dadza sprzedac... tak czy inaczej uzywane czesci trafiaja na rynek.
    Opony tez.

    pablo