    From: tá´Ź
    Subject: Re: opony bieznikowane
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 05 Mar 2014 12:24:11 GMT

    Marcin N wrote:

    > Problem z markowymi używkami jest taki, że każdy o nich mówi, ale nikt
    > nie widział.

    Ja kupiłem jak uszkodziłem jedną z kompletu, kupionego jako nowy, bo cóż
    innego miałem zrobić? Wymienić komplet z powodu jednej albo dołozyć
    zupełnie nową do już lekko zużytych? Żadnych problemów.

    Kupiłem też kiedyś komplet felg 18" z oponami. Okazały się bardzo dobre,
    chociaż oczywiście były trochę używane.

    Ogólnie kupuję do aut nowe opony, ale jeśli ktoś chce oszczędzić, to
    zdecydowanie najlepiej kupić markowe, używane, niż jakieś nalewki czy
    inne gówno. Takie opony (w przypadku letnich) są tylko trochę gorsze od
    nowych. A raczej mają krótszy okres życia, bo już ktoś je lekko zużył.

    --
    ss??q s? ??u??ou??