  • 11. Data: 2011-03-22 20:21:19
    Temat: Re: opony Fullrun - zna ktoś?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>
    napisał w wiadomości news:4d87b259$1@news.home.net.pl...
    > Cena bardzo przyzwoita, choć przysłowie mówi, że biednego nie stać na
    > kupowanie taniochy...
    >
    > Zna ktoś i może coś powiedzieć o tych oponkach?:
    > http://www.oponeo.pl/dane-opony/fullrun-hp199-215-55
    -r16-97-v-xl

    > opinie klientów na stronach kilku polskich sprzedawców są podejrzanie
    > pozytywne. Znalazłem jednak sporo negatywnych opinii na anglojęzycznych
    > forach...
    >

    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
    > ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    > MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

    Jezeli moge swoje dodac.

    Tooo w tej kategorii cenowej jest problem cos znalesc w tym rozmiarze.

    Ale jezeli ma byc tanie to ja chocbym na jakakolwiek marke ktora
    reprezentuje jakis poziom bym stawial.

    Tak z ciekawosci wrzucilem na ceneo ten rozmiar i mamy np

    GTRadial (bardzo stara firma, nie wszyscy wiedza ze lata temu robili opony
    do sportow samochodowych)

    Infiniti

    Tigar (Serbia)

    a opinie masz tu
    http://www.testopon.com/opony_do_samochodow_osobowyc
    h/index.html

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2011-03-23 00:49:10
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 21 Mar, 21:17, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <[moje_inicjaly]@post.pl> wrote:
    > Cena bardzo przyzwoita, choć przysłowie mówi, że biednego nie stać na
    > kupowanie taniochy...

    No i sam sobie odpowiedziałeś...

  • 13. Data: 2011-03-23 15:05:12
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-23 00:49, kkk pisze:

    > No i sam sobie odpowiedziałeś...

    Bez przesady! W lutym 2009 temu zanabyłem w Netcarze do mojej Corolli
    dwie indyjskie zimówki Ceat Arctic III po 110 zl. z montażem za sztukę,
    zrobiłem na nich blisko 3 kkm po bocznych drogach zimowej Rumuni i
    Ukrainy(wraz z dojazdem via Budapeszt wyszło 4kkm w tydzień), jeździlem
    potem na nich do końca kwietnia i w tym sezonie też je mam. I złego
    słowa nie mogę o nich powiedzieć ;-)

  • 14. Data: 2011-03-23 16:22:44
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Iksinski" napisał

    > Mieszanka też pewnie ma wpływ, ale to kształt bieżnika decyduje, czy opona
    > jest głośna czy nie.

    Tak, bieżnik ma znaczenie, ale chyba nie na zasadzie "miałem oponę
    wyglądającą podobnie i była głośna, więc ta też będzie".
    W wypadku tej opony bieżnik jest charakterystyczny i rzuca się w oczy, w
    oponach z "klasycznym" bieżnikiem można by znaleźć dużo modeli wyglądających
    bardzo do siebie podobnie, a jednak różniących się znacznie głośnością. Tu
    mogą decydować takie szczegóły, których nie zauważy się na zasadzie "podobna
    do tamtej". IMHO oczywiście ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 15. Data: 2011-03-23 17:54:43
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > chyba głównie mieszanka z jakiej jest wykonana...

    Dlaczego mieszanka?
    Wszystkie opony są wykonane z jednolitej gumy. To raczej związek chemiczny,
    niż mieszanka/mieszanina.

    Paweł

  • 16. Data: 2011-03-23 19:15:01
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 23 Mar, 15:05, Adampio <a...@o...pl> wrote:

    > Bez przesady! W lutym 2009 temu zanaby em w Netcarze do mojej Corolli
    > dwie indyjskie zim wki Ceat Arctic III (....................) je dzilem
    > potem na nich do ko ca kwietnia i w tym sezonie te je mam. I z ego
    > s owa nie mog o nich powiedzie ;-)

    Tyle, że pod Ceat podpisuje się Pirelli, a Fullrun to takie opony z
    ryżem w środku....

  • 17. Data: 2011-03-23 20:30:33
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    PaweL <l...@i...pl> napisał(a):

    > Dlaczego mieszanka?
    > Wszystkie opony są wykonane z jednolitej gumy. To raczej związek chemiczny,
    > niż mieszanka/mieszanina.
    >

    > Paweł

    A mógłbyś podać wzór chemiczny tego związku? ....

  • 18. Data: 2011-03-23 23:08:14
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    napisał w wiadomości news:4d8a1049$1@news.home.net.pl...

    > Tak, bieżnik ma znaczenie, ale chyba nie na zasadzie "miałem oponę
    > wyglądającą podobnie i była głośna, więc ta też będzie".

    Dla mnie to jest oczywiste. W tym wypadku wszystkie omawiane opony mają
    różne bieżniki, łączy je tylko koncepcja "jodełki", ale na pierwszy rzut oka
    widać, że wzór jest inny na każdej.

> [...]
    > głośnością. Tu mogą decydować takie szczegóły, których nie zauważy się na
    > zasadzie "podobna do tamtej". IMHO oczywiście ;)

    IMHO na głośność najbardziej wpływa szerokość i ułożenie lameli. Tak
    przynajmniej wynika z moich obserwacji.
    Ja np. zimą jeżdżę na UG7, latem na Toyo T1 i nie uważam żadnej z tych opon
    za głośne. Obie łączy koncepcja jodełki na bieżniku.