  • 11. Data: 2011-12-02 09:37:45
    Temat: Re: [onet] jakiś pomysł to jest.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MegrimsNOSPAM,

    Friday, December 2, 2011, 6:51:57 AM, you wrote:

    > "lub równoważne".
    > Fakt. Jeśli jest wola polityczna, to każdy przetarg można ustawić pod
    > konkretnego dostawcę. A w KIO też pracują tylko ludzie.

    Dla mnie sytuacja z przetargami jest chora. Jesli ktoś chce kupić BMW,
    to chce kupić BMW a nie "równoważną" Ładę.

    Taką paranoję przerabialismy w Polsce przy zakupach samochodów
    terenowych dla celników czy leśników - gdzie ze względu na cenę
    wygrała Łada Niva czy jak tam ona się nazywa. To, że po miesiącu od
    dostawy wszystkie stały w warsztatach i praktycznie na niedługo z nich
    wyjeżdżały pokazało, co warte są przetargi, w których istotnym punktem
    jest cena.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-12-02 10:08:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > dostawy wszystkie stały w warsztatach i praktycznie na niedługo z nich
    > wyjeżdżały pokazało, co warte są przetargi, w których istotnym punktem

    A nie chodziło o rumuńskie ARO?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 13. Data: 2011-12-02 10:15:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > dostawy wszystkie stały w warsztatach i praktycznie na niedługo z nich
    > wyjeżdżały pokazało, co warte są przetargi, w których istotnym punktem

    To samo było w Warszawie przy przetargach na inwestycje drogowe.
    Wygrywało MPRD, które oferowało najniższe ceny, a potem roboty się
    opóźniały, bo nie płacili dostawcom i podwykonawcom.

    No i niczego nas to nie nauczyło - vide COVEC i budowa A2.

  • 14. Data: 2011-12-02 10:28:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-02 10:08, Grejon pisze:

    > A nie chodziło o rumuńskie ARO?

    Historia o której pisze RoMan to jak najbardziej Aro dla Policji.
    Sprawa chyba się jeszcze nie skończyła.

  • 15. Data: 2011-12-02 10:37:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Friday, December 2, 2011, 10:08:52 AM, you wrote:

    > A nie chodziło o rumuńskie ARO?

    Być może - w kazdym razie wygrał pojazd tani. Zbyt tani.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl