eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[onet] ekodrajwing jest be...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 80

  • 1. Data: 2011-08-30 00:05:39
    Temat: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://moto.onet.pl/1648250,1,ekologiczna-jazda-zabi
    ja,artykul.html

    "Jak ktoś ćwiczy i jest wysportowany, wtedy ma lepszą kondycję i jest
    bardziej wydajny. Tak samo jest z autem. Samochody eksploatowane w
    sposób "babciny" nie są tak dobrze docierane jak samochód bardziej
    dynamicznego kierowcy. Motor musi pracować na odpowiednio wysokich
    obrotach. Samochody, które są "dynamiczniej jeżdżone", są lepiej
    dotarte, przez co bardziej ekonomiczne i mniej awaryjne"

    No to od jutra katuje auto.


  • 2. Data: 2011-08-30 00:21:38
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/08/2011 23:05, megrims wrote:
    > http://moto.onet.pl/1648250,1,ekologiczna-jazda-zabi
    ja,artykul.html
    >
    > "Jak ktoś ćwiczy i jest wysportowany, wtedy ma lepszą kondycję i jest
    > bardziej wydajny. Tak samo jest z autem. Samochody eksploatowane w
    > sposób "babciny" nie są tak dobrze docierane jak samochód bardziej
    > dynamicznego kierowcy. Motor musi pracować na odpowiednio wysokich
    > obrotach. Samochody, które są "dynamiczniej jeżdżone", są lepiej
    > dotarte, przez co bardziej ekonomiczne i mniej awaryjne"
    >
    > No to od jutra katuje auto.
    >

    Ja od dawna używam tylko 1 biegu w mieście i max 3 w trasie.


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil


  • 3. Data: 2011-08-30 00:40:09
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 29/08/2011 23:21, kamil wrote:
    > On 29/08/2011 23:05, megrims wrote:
    >> http://moto.onet.pl/1648250,1,ekologiczna-jazda-zabi
    ja,artykul.html
    >>
    >> "Jak ktoś ćwiczy i jest wysportowany, wtedy ma lepszą kondycję i jest
    >> bardziej wydajny. Tak samo jest z autem. Samochody eksploatowane w
    >> sposób "babciny" nie są tak dobrze docierane jak samochód bardziej
    >> dynamicznego kierowcy. Motor musi pracować na odpowiednio wysokich
    >> obrotach. Samochody, które są "dynamiczniej jeżdżone", są lepiej
    >> dotarte, przez co bardziej ekonomiczne i mniej awaryjne"
    >>
    >> No to od jutra katuje auto.
    >>
    >
    > Ja od dawna używam tylko 1 biegu w mieście i max 3 w trasie.

    LMFAO. Przypomnial mi sie znajomy, ktory nie wiedzial, do czego sluyzy
    bieg "6". Zaczal go uzywac dopiero, pod dokladniejszym objasnieniu sprawy ;)

    --
    Pozdr
    G


  • 4. Data: 2011-08-30 01:21:31
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>


    Użytkownik "G Nowak"

    >>> "Jak ktoś ćwiczy i jest wysportowany, wtedy ma lepszą kondycję i
    >>> jest
    >>> bardziej wydajny. Tak samo jest z autem. Samochody eksploatowane w
    >>> sposób "babciny" nie są tak dobrze docierane jak samochód bardziej
    >>> dynamicznego kierowcy. Motor musi pracować na odpowiednio wysokich
    >>> obrotach. Samochody, które są "dynamiczniej jeżdżone", są lepiej
    >>> dotarte, przez co bardziej ekonomiczne i mniej awaryjne"
    >>>
    >>> No to od jutra katuje auto.
    >>>
    >>
    >> Ja od dawna używam tylko 1 biegu w mieście i max 3 w trasie.
    >
    > LMFAO. Przypomnial mi sie znajomy, ktory nie wiedzial, do czego sluyzy
    > bieg "6". Zaczal go uzywac dopiero, pod dokladniejszym objasnieniu
    > sprawy ;)

    Ta? To może podziel się tą magiczną wiedzą, również chętnie się dowiem
    do czego służy 6 bieg :)


  • 5. Data: 2011-08-30 06:40:59
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:j3h6vq$pr3$1@mx1.internetia.pl...
    > Ta? To może podziel się tą magiczną wiedzą, również chętnie się dowiem do
    > czego służy 6 bieg :)

    moim zdaniem służy do tego żeby się dobrze na piątce rozpędzić i wtedy go
    wrzucić (np przy 160km/h), ale niektórym kojarzy się tylko z ekodrajwingiem

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


  • 6. Data: 2011-08-30 08:38:43
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "gzk" <g...@g...pl>


    > moim zdaniem służy do tego żeby się dobrze na piątce rozpędzić i wtedy go
    > wrzucić (np przy 160km/h),

    No tacy też są...


  • 7. Data: 2011-08-30 08:52:46
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "PM" <x...@w...pl>



    >> Ta? To może podziel się tą magiczną wiedzą, również chętnie się dowiem do
    >> czego służy 6 bieg :)
    >
    > moim zdaniem służy do tego żeby się dobrze na piątce rozpędzić i wtedy go
    > wrzucić (np przy 160km/h), ale niektórym kojarzy się tylko z
    > ekodrajwingiem
    >
    o dziwo na lekcjach ekodrivingu (były takie za darmoszkę w Poznaniu - tak
    się przejada unijne dotacje a coo)
    to radzili jazdę dynamiczną, mocne wciskanie gazu i wyższe obroty -tak
    słyszałem od uczestnika.


  • 8. Data: 2011-08-30 09:15:12
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    >>
    > o dziwo na lekcjach ekodrivingu (były takie za darmoszkę w Poznaniu - tak
    > się przejada unijne dotacje a coo)
    > to radzili jazdę dynamiczną, mocne wciskanie gazu i wyższe obroty -tak
    > słyszałem od uczestnika.
    >
    Nie o dziwo, tylko jedna z 2 podstawowych technik. Rozpędzić się dynamicznie
    do porządanej prędkości i utrzymywać ją możliwie długo, na obrotach, gdzie
    jest niedaleko do max momentu. Druga to hamowanie silnikiem na biegu, nie
    toczenie się na luzie, ani ze wciśnietym sprzęgłem. Sprawdzają się w
    zasadzie w każdym aucie. Mogę też potwierdzić swoimi obserwacjami.
    Kapelusznicza jazda to nie ekodrajwing. :D


  • 9. Data: 2011-08-30 09:29:20
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>


    Użytkownik "Vlad The Ripper"

    >> o dziwo na lekcjach ekodrivingu (były takie za darmoszkę w Poznaniu -
    >> tak się przejada unijne dotacje a coo)
    >> to radzili jazdę dynamiczną, mocne wciskanie gazu i wyższe
    >> obroty -tak słyszałem od uczestnika.
    >>
    > Nie o dziwo, tylko jedna z 2 podstawowych technik. Rozpędzić się
    > dynamicznie do porządanej prędkości i utrzymywać ją możliwie długo, na
    > obrotach, gdzie jest niedaleko do max momentu. Druga to hamowanie
    > silnikiem na biegu, nie toczenie się na luzie, ani ze wciśnietym
    > sprzęgłem. Sprawdzają się w zasadzie w każdym aucie. Mogę też
    > potwierdzić swoimi obserwacjami.
    > Kapelusznicza jazda to nie ekodrajwing. :D

    To jak to się dzieje, że jadąc 90km/h na 5 biegu (coś ok 1,5krpm)
    średnie spalanie mam poniżej 4 litrów a jadąc ok 130km/h (ok 2,5krpm)
    spalanie średnie skacze do 4,7-5l/100km. Max moment w moim silniczku w
    zakresie 2100-2700rpm?


  • 10. Data: 2011-08-30 09:29:30
    Temat: Re: [onet] ekodrajwing jest be...
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-08-30 09:15, Vlad The Ripper pisze:
    >>>
    >> o dziwo na lekcjach ekodrivingu (były takie za darmoszkę w Poznaniu - tak się
    przejada
    >> unijne dotacje a coo)
    >> to radzili jazdę dynamiczną, mocne wciskanie gazu i wyższe obroty -tak słyszałem
    od
    >> uczestnika.
    >>
    > Nie o dziwo, tylko jedna z 2 podstawowych technik. Rozpędzić się dynamicznie do
    porządanej
    > prędkości i utrzymywać ją możliwie długo, na obrotach, gdzie jest niedaleko do max
    > momentu.

    utrzymywać - owszem - ale najniższe możliwe. Trzymanie wysokich obrotów (nawet
    niektóre
    diesle mają max moment powyżej 3000rpm) to właśnie coś odwrotnego niż ekodriving. Na
    czas
    przyśpieszania redukcja, jazda ze stałą prędkością - najwyższy możliwy bieg,
    najniższe obroty.

strony : [ 1 ] . 2 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: