  • 11. Data: 2011-06-13 21:53:33
    Temat: Re: olej+piach - gdzie wyrzucic?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Monday, June 13, 2011, 8:57:15 PM, you wrote:

    > Optymista.

    Zaskakujesz mnie. Jeśli ilości nie są przemysłowe, to odebrać muszą.
    Łaski nie robią - mają za to kasę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-06-13 22:08:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2011 21:53:33 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Zaskakujesz mnie. Jeśli ilości nie są przemysłowe, to odebrać muszą.
    >Łaski nie robią - mają za to kasę.

    Nie wiem, może w małych miastach tak jest. W Warszawie jest z tym
    problem. Podobnie jak z gabarytami (stare meble). W zeszłym tygodniu
    przerabiałem własnie meble.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-06-13 22:21:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Monday, June 13, 2011, 10:08:20 PM, you wrote:

    > Nie wiem, może w małych miastach tak jest. W Warszawie jest z tym
    > problem. Podobnie jak z gabarytami (stare meble). W zeszłym tygodniu
    > przerabiałem własnie meble.

    Gabaryt to nie odpad niebezpieczny. Za wszelkie towary, które stają
    się odpadami po zużyciu płaci się opłatę środowiskową i to ona ma
    pokryć koszty utylizacji.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-06-13 22:41:32
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-06-13 11:30, Robert Wańkowski pisze:

    > Użytkownik "Jacek"

    > U nas za darmo nie biorą.
    > http://www.odpady.poznan.pl/index.php?poz=&pid=11111
    244
    > http://www.odpady.poznan.pl/dir/zalacznik/wiadomosc/
    1775/cennik_pgop.doc

    uhuhuuu :
    "Farby i opakowania po farbach, olej w opakowaniach, filtry olejowe,
    opakowania po substancjach niebezpiecznych, zaolejone szmaty, zużyty
    sorbent, pochodzące z miejsc innych niż gospodarstwa domowe.
    10,00 za każdy rozpoczęty 1 kg"
    :)

  • 15. Data: 2011-06-14 14:57:00
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-13 22:41, scob pisze:

> [...]
    > opakowania po substancjach niebezpiecznych, zaolejone szmaty, zużyty
    > sorbent, pochodzące z miejsc innych niż gospodarstwa domowe.

    patrzylem wg tych cennikow i gospodarstwa domowe OIDP 2pln za 5-20 litrów

    --
    venioo

  • 16. Data: 2011-06-14 19:00:15
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-06-14 14:57, venioo pisze:

    > patrzylem wg tych cennikow i gospodarstwa domowe OIDP 2pln za 5-20 litrów

    pozostaje wpytu dyskusyjna kwestia: jak w gospodarstwie domowym
    pozyskano mix piach(sorbent) z olejem silnikowym ;-)...
    Piaskowoskowanie parkietu? :D

  • 17. Data: 2011-06-14 19:16:54
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-14 19:00, scob pisze:

    > pozostaje wpytu dyskusyjna kwestia: jak w gospodarstwie domowym
    > pozyskano mix piach(sorbent) z olejem silnikowym ;-)...
    > Piaskowoskowanie parkietu? :D

    hmmm - np. tak jak u mnie - po odpaleniu wyrzygalo olej pod samochod i
    musialem to jakos pozbierac?

    --
    venioo
    GG:198909