    From: primuss <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: olej do Superbika - jaki?
    Date: Sat, 3 Sep 2011 11:57:34 -0700 (PDT)

    On 1 Wrz, 20:11, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:
    > Jaki olej polecacie? Ja do tej pory lałem Castrol R4 Superbike jednak

    Jak dla mnie oleje to legendy miejskie. Nie ma żadnych wiarygodnych
    badań "klinicznych" na ten temat, tylko marketing. Znamiennym jest, że
    warsztatowym ekspertem na temat olejów najczęściej jest Pan Kaziu,
    który jeździ na co dzień Seicento albo 16-letnim pyr-pyr 250.

    PS. Wiem, że wzbudzę kontrowersje, ale po przeprowadzonym
    własnoręcznie researchu i rozmowie z kilkoma mechanikami w mej głowie
    powstał mętlik.