  • 41. Data: 2012-04-02 21:20:57
    Temat: Re: * oiler - co polecacie
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 2 Kwi, 20:38, AZ <a...@g...com> wrote:

    > A co ma spalanie do smarowania łańcucha? Powiedz mi jaki spray wytrzyma
    > na łańcuchu więcej niż 300 km na suchym i 150 po mokrym. Miałem i Motule
    > i Castrole i inne wynalazki i po przejechaniu dystansu jw. łańcuch się
    > świecił jak psu jajca na wiosnę. Jak trzeba o-ringowy łańcuch naciągać
    > to znaczy, że jego dni są już policzone.

    Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos
    popsulem?

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

  • 42. Data: 2012-04-03 08:04:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-02 11:30, doktorski pisze:

    > Probujesz tlumaczyc podstawy elektryki czlowiekowi, ktory nie potrafi sie podpisac.
    Nie sadzisz, ze tracisz czas?
    > BP, MSPANC.
    >
    > pzdr, dr
    > 14/525/400

    Znaczy, że gdybym dokładał do każdego posta bzdurne cyferki, to dodałoby
    mi to 300 punktów do "podstaw elektryki"?

  • 43. Data: 2012-04-03 08:38:53
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-02 21:20, Kefir pisze:

    > Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos
    > popsulem?

    Znaczy sie wybrales najgesciejszy... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 44. Data: 2012-04-03 11:05:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/02/2012 09:19 PM, mateusz symbuła wrote:
    > Skoro już Kolego się zabrałeś za porównywanie, pronowowałbym zrobić to
    > rzetelnie. Tak się akurat składa, że trochę wiem o tych dwóch
    > urządzeniach:

    To trzeba było od razu powiedzieć, że jesteś sprzedawcą Motooilera -
    było by ciut jaśniej, bo nie każdy może skojarzyć.
    > -< jak się przyjrzeć to w zasadzie tyle samo gratów co w Scottoiler /
    > tam 'sterowanie' wydatkiem jest zintegrowane ze zbiornikiem /Reservoir
    > Metering Valve RMV/ minus membrana i wąż z podciśnieniem podatne na
    > uszkodzenia;
    No to gdzie jest to "tyle samo" skoro jest o jeden element mniej? Jak
    membrana jest podatna na uszkodzenie i wąż z podciśnieniem? Mam w moto
    węże z podciśnieniem i nie ulegają uszkodzeniu?
    > -< owszem trzeba się podłączyć, podobnie jak to ma miejsce w
    > Scocie ;) samo nic się nie zrobi. I tu i tu serwisy zarabiają na
    > montażu jeśli nie chcesz się pobrudzić. Przekaźnik to przy wymaganiach
    > współczesnych motocyklistów w zasadzie konieczność: zasilanie GPS,
    > manetek, gniazda zapalniczki, podgrzewania siedzenia.... czy teraz czy
    > później w sumie nie ma znaczenia. w związku z tym co napisałem w
    > naprawdę wielu maszynach przekaźnik już jest = nie ma problemu ze
    > znalezieniem 'węzła zasilającego';
    Bo dla niektórych samo słowo "podciśnienie" brzmi złowrogo i groźniej
    niż "kabelek od świateł".
> [...]
    > Duala. poczytaj również co tak naprawdę powinno być smarowane i do
    > czego cały ten dual injector, który z wtryskiwaniem oleju nie ma nic
    > wspólnego jest potrzebny.
    > IMO trzeba jakoś wyciągać kasę z motocyklistów i to się świetnie udaje
    > za pomocą plastikowego gówienka z dwiema plastikowymi rureczkami,
    > które po 1000km leją gdzie popadnie, tylko nie na zębatkę. +++ na
    > postoju w związku z zasadą naczyń połączonych wycieka z nich wszysko
    > co tam tylko jest. gdzie nie staniesz będziesz znaczyć teren a pod
    > firmą i pod domem gdzie parkujesz od ludzi będziesz miał kosę.......;
    A gdzie ja napisałem, że on ma cokolwiek z wtryskiwaniem? Ot podaje olej
    na dwie strony zębatki a nie jedną, owe rureczki u mnie wytrzymały 40
    kkm i kosztują 8 PLN a ich wymiana to minuta roboty dla szympansa. Nie
    wiem też o co chodzi z wylewaniem oleju, ale gdybyś miał chociaż raz ten
    gówniany plasticzek w ręce to byś zauważył iż w środku jest gąbka która
    trzyma ten olej i dlatego nic nie wycieka.
    > -< motooiler nie działa przy wyłączonym silniku. nie wiem skąd
    > wziąłeś taką wiedzę. jaki iałoby to sens???

    A jak to jest realizowane? Jak np. chce postać na włączonym zapłonie bo
    mam akcesoria podłączone pod zapłon?
    > + elementy mocujące do wahacza i dozujące olej są metalowe i
    > wystarczają bez wymiany nawet na 20000km. sprawdzone.
    No mnie dual injector służy już 60 kkm, sprawdzone.
    > + system dozowania jest bardzo precyzyjny i umożliwia zmianę nastaw
    > podczas jazdy.

    A czy to komu kolwiek jest tak naprawdę potrzebne? Bo moje doświadczenia
    mówią co innego.
    > -< podobnie jak Motooiler;
    J.w.
    > końcówki
    > -< jak już się podepniemy to jest OK. jak wszędzie. warto jednak
    > wspomnieć o motocyklach, których elektronika głupieje w związku z tym,
    > że nie wiadomo skąd zmienia się wartość podciśnienia w jednym z
    > kolektorów. Żebym nie był gołosłowny: Triumph Speed Triple, CBR900RR.
    > to znane mi przypadki. Pewnie jest ich więcej.
    Nie znam tematu ale zapytam - jak może zmieniać się podciśnienie gdy
    drugi koniec tego podciśnienia nie konsumuje bo jest na jego końcu membrana?

    > Rzeczą, której nie zrozumiem nigdy jest fakt wmawiania ludziom, że
    > olej niebieski i olej czerwony w firmowych butelkach Scotta, są
    > właśnie tym czego ich łańcuchy potrzebują najbardziej. Motooiler
    > stawia na jeden powszechnie dostępny olej rekomendowany przez
    > wszystkich producentów napędów: 80W90. Można również stosować
    > biodegradowalny pilarol orlenu na bazie estrów oleju rzepakowego.

    A to już trąci demagogią. Zacytuj kawałek w którym napisałem, że trzeba
    używać wszystkiego Scottoilerowego z pełną stanowczością. Tak samo do
    Scottoilera można nalać pilarol.

    > jak zwykle można dyskutować nad lepszością jednego nad drugim i
    > zapewne tak jedno jak i drugie znajdzie zwoich przeciwników jak i
    > zwolenników, zawsze jednak proponuję zapoznać się z tematem przed
    > wygłaszaniem autorytatywnych opinii.

    Ależ oczywiście, z tematem jestem obeznany i w przeciwieństwie do Ciebie
    jestem bezstronny (o co trudno u Ciebie) bo nie mam ani jednego ani
    drugiego. Wygłosiłem swoją opinię a co ktoś z nią zrobi to już jego
    sprawa. Jednak Twoja odpowiedź jest w stylu "wszystko co piszesz to
    bzdury, moje urządzenie jest najlepsze z najlepszych".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2012-04-03 11:07:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/02/2012 09:20 PM, Kefir wrote:

    > Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos
    > popsulem?

    No to fajnie, powiedz tylko czym psiukasz bo nijak nigdy gdy używałem
    sprayów nie udało mi się tego osiągnąć...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2012-04-03 12:17:33
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak właśnie mam u siebie. Instrukcja Motooilera sugeruje jednak podpiąć
    > bezpośrednio pod światła - co przy tych trzech amperach bywa
    > problematyczne.

    Chyba więcej dorzucasz instalacji błyskając długim światłem, więc raczej
    problemu być nie powinno...

    MS

  • 47. Data: 2012-04-03 17:19:05
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On 3 Kwi, 11:07, AZ <a...@g...com> wrote:

    > No to fajnie, powiedz tylko czym psiukasz bo nijak nigdy gdy używałem
    > sprayów nie udało mi się tego osiągnąć...

    Misiaczku, probowałęm zasugerować, ze to nie kwestia smaru. Skoro
    jednak pytasz: Shell Advance.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

  • 48. Data: 2012-04-03 17:24:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/03/2012 05:19 PM, Kefir wrote:

    > Misiaczku, probowałęm zasugerować, ze to nie kwestia smaru. Skoro
    > jednak pytasz: Shell Advance.

    To oświęc zbłądzonego czego to kwestia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2012-04-03 22:04:16
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    duddits pisze:
    ...>8
    > W sumie nie wiem, zdawało mi się, że to właśnie Sir Piernik sugerował.

    Nie ma to jak czytac ze zrozumieniem :)
    Gdybys naprawde wiedzial o co chodzi to stacja benzynowa ze smarowaniem
    lancucha w deszczu kojarzyla by Ci sie nie z tankowaniem ale z dachem :)

    Pozdrawiam
    Sir piernik
    Betvelwe

  • 50. Data: 2012-04-03 22:06:20
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Kefir pisze:
    ...>8
    > Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos
    > popsulem?

    Alez skad! To znaczy ze jezdzisz jak ciota <ROTFL>

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe