  • 1. Data: 2011-11-07 10:56:38
    Temat: oderwany radiator
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    odkleił mi się radiator od karty graficznej, istnieją jakieś specyfiki
    którymi można go przykleić?

  • 2. Data: 2011-11-07 14:03:18
    Temat: Re: oderwany radiator
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    > odkleił mi się radiator od karty graficznej, istnieją jakieś specyfiki
    > którymi można go przykleić?

    Klej termoprzewodzący.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2011-11-07 15:14:29
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Klej termoprzewodzący.

    dzięki, ale drożyzna

  • 4. Data: 2011-11-07 18:09:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.11.2011 16:14, identifikator: 20110701 pisze:

    > dzięki, ale drożyzna
    silikon uniwersalny. Ma 4 razy gorsze przewodzenie ciepła niż pasta
    termoprzewodząca i 700 tysięcy lepsze od powietrza.

    ToMasz

    PS dane przybliżone

  • 5. Data: 2011-11-08 11:54:50
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > silikon uniwersalny. Ma 4 razy gorsze przewodzenie ciepła niż pasta
    > termoprzewodząca i 700 tysięcy lepsze od powietrza.

    Ja kiedyś robiłem tak, że dookoła układu scalonego kleiłem delikatnie silikonem,
    natomiast w środku była pasta silikonowa do smarowania radiatorów. Obecnie są
    dostępne kleje różne. Moge polecić Fujik, to taki klej jednoskładnikowy. Też nie
    jest tani.
    EM

  • 6. Data: 2011-11-09 19:34:13
    Od: "ArturVF500" <a...@-...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j98dh2$58n$1@node2.news.atman.pl...
    > odkleił mi się radiator od karty graficznej, istnieją jakieś specyfiki
    > którymi można go przykleić?

    na srodku b.cienka warstwa pasty a na rogach klej cyjanoakrylowy; sposob
    testowany od ponad dekady;)

    pozdrawiam
    Artur

  • 7. Data: 2011-11-09 21:08:39
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-11-07 19:09, ToMasz pisze:

    > silikon uniwersalny. Ma 4 razy gorsze przewodzenie ciepła niż pasta
    > termoprzewodząca i 700 tysięcy lepsze od powietrza.
    >
    > ToMasz
    >
    > PS dane przybliżone

    Bajki opowiadasz, tyle to się nawet przewodność cieplna srebra
    i powietrza od siebie nie różnią.
    K.