  • 1. Data: 2010-09-20 23:11:09
    Temat: od którego momentu zaczyna się droga w/g przepisów
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    http://tinyurl.com/2avxhnb

    Jadący z A do C ustępuje pierwszeństwa jadącemu z B do C, lecz, jeśli
    odcinek B 1 nie jest drogą, tylko wyjazdem z posesji, to wtedy
    pierwszeństwo ma A C. Jak poznać, że to jest już droga, bądź już drogą
    nie jest. Na tych odcinakach znaków nie ma, znaki zaczynają się dopiero
    w punkcie C przed wjazdem na główną drogę.
    Więc jak to wygląda w tym przypadku?

  • 2. Data: 2010-09-22 08:20:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 23:11:09 +0200, BQB napisał(a):

> [...]
    > nie jest. Na tych odcinakach znaków nie ma, znaki zaczynają się dopiero
    > w punkcie C przed wjazdem na główną drogę.

    Patrzysz czy na odcinku 10m drogi B jest asfalt. Jeśli jest - to jest
    droga utwardzona.
    Znaku uprzedzającego o skrzyżowaniu nie musi być.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-09-22 12:19:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:13bapwpoax61d.dlg@rower.power.pl...
    > Patrzysz czy na odcinku 10m drogi B jest asfalt. Jeśli jest - to
    > jest
    > droga utwardzona.

    A co - to juz nie ma utwardzonych dojazdow do posesji ? :-)

    Sprawdzic czy ulica B sie jakos nazywa - jesli tak, to pewnie jest
    droga publiczna.

    J.

  • 4. Data: 2010-09-22 13:29:44
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    On 22.09.2010 12:19, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > A co - to juz nie ma utwardzonych dojazdow do posesji ? :-)
    >
    > Sprawdzic czy ulica B sie jakos nazywa - jesli tak, to pewnie jest droga

    Zumi twierdzi że jest to ulica Dębowa.

    Adam Kłobukowski

  • 5. Data: 2010-09-22 13:37:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Sep 2010 12:19:22 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > Sprawdzic czy ulica B sie jakos nazywa - jesli tak, to pewnie jest droga
    > publiczna.

    no patrz Pan. A podwórko pod moim blokiem się nazywa, ma urzędowo nadaną
    nazwę, a nie jest drogą publiczną.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2010-09-22 20:00:40
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 22 Wrz, 08:20, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Patrzysz czy na odcinku 10m drogi B jest asfalt. Jeśli jest - to jest
    > droga utwardzona.
    > Znaku uprzedzającego o skrzyżowaniu nie musi być.

    To nie musi być asfalt.