  • 11. Data: 2009-04-30 17:38:53
    Temat: Re: ochrona gardła , gdzie w wawie zółwia kupić?
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    WIADRO pisze:

    > patrzyłem w ofercie lidlu online ale nie mogłem znaleźć.
    > kiedy to było?

    Swoja kupilem w Lidlu ze 2 lata temu i do dzisiaj sprawuje sie bardzo
    dobrze. W szyje nic nie wieje, nigdzie nic nie uwiera, nie drapie,
    material nie sfilcowal sie, az dziw bierze.

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 12. Data: 2009-04-30 22:54:02
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    WIADRO pisze:
> [...]
    >
    > dwie sprawy:
    >
    > 1. kominiarka
    > szukam kominiarki na moto , pod skórę/kórtkę i kask integralny,
    > chodzi głównie o ochronę szyi/karku przed chłodem -około 10 stC
    > fajnie jak by ocieplenie kończyło się do nosa a dalej zwykła cienka
    > warstwa coś jak:
    > <http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
    > cPath=344_623&products_id=26421>
    > lub
    > <http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
    > cPath=344_623&products_id=23358>
    >
    > troche ceny kosmiczne...co polecacie jakieś uwagi? ktoś to sprawdzał,

    Szczauka.
    Z czystym sumieniem mogę polecić tę kominiarkę:
    http://allegro.pl/item624128120_kominiarka_polandex_
    membrana_l_wysylka_gratis.html

    Ma wszystko czego potrzebujesz i w chrześcijańskiej cenie. Używam trzeci
    sezon i nie mam zastrzeżeń, praktycznie wygląda jak nowa. Jest tylko
    grubsza od zwykłej bawełnianej kominiarki i w kasku jest troszkę ciaśniej.

    Kominiarka z Lidla jest tania ale na tym kończą się jej zalety. Przez
    grube szwy po jej zdjęciu wygląda się jak kandydat na odtwórcę głównej
    roli w następnej części "Teksańskiej masakry piłą mechaniczną", a jeśli
    jeździsz w kurtce z niskim kołnierzem to kominiarka będzie z niego
    wyłazić bo jest krótka.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 13. Data: 2009-05-01 20:15:46
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 1 Maj, 00:54, Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>
    wrote:

> [...]
    > sezon i nie mam zastrzeżeń, praktycznie wygląda jak nowa. Jest tylko
    > grubsza od zwykłej bawełnianej kominiarki i w kasku jest troszkę ciaśniej.

    wszystko fajnie gdyby nie ten otwór do jedzenia loda... nie ma
    identycznych bez otworu na usta?

    --
    wiadro

  • 14. Data: 2009-05-01 21:10:05
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    WIADRO pisze:

    kominiarkę:http://allegro.pl/item624128120_kominiark
    a_polandex_membrana_l_wysylk...

    > wszystko fajnie gdyby nie ten otwór do jedzenia loda... nie ma
    > identycznych bez otworu na usta?

    Nie ma, ale otwór jest raczej przydatny bo polar i membrana mogą z lekka
    utrudniać oddychanie. Ja często jeżdżę w okularach przeciwsłonecznych i
    dzięki temu otworowi nie wydmuchuję sobie ciepłego powietrza na okulary.
    W zwykłej bawełnianej kominiarce muszę wystawiać nos przez otwór na
    oczy. A poza tym, co, nie lubisz lodów? :P

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 15. Data: 2009-05-02 09:47:02
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 01 May 2009 23:10:05 +0200, Zefir
    <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> wrote:

    [...]
    > Nie ma,

    Polandexu nie ma, kupiłem na allegro w podobnej cenie jakiejś innej firmy z
    pojedynczym dużym otworem.

    > ale otwór jest raczej przydatny bo polar i membrana mogą z lekka
    > utrudniać oddychanie.

    Ja tam na niego trochę kląłem, a teraz po prostu rozciągam ten duży otwór
    tak żeby
    całą twarz obejmował. Jeżeli mam kominiarkę na nosie to nawet jak oddycham
    przez
    usta to okulary dużo bardziej mi parują.

    Jeszcze innym minusem tej kominiarki Polandexu jest to, że z przodu dobrze
    ochrania, ale z tyłu zupełnie nie ma żadnej osłony. W mieście, jak siedzę
    wyprostowany to specjalnie nie przeszkadza, ale w trasie, jak się kładę
    na baku i zaczyna bardziej wiać to już czuję :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik