eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl!not-for-mail
    From: KE <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: och ta PLAY
    Date: Fri, 05 Feb 2010 12:49:40 +0100
    Organization: news.neostrada.pl
    Lines: 93
    Message-ID: <op.u7nkg2n6e5691u@hug9a7bopbo6kcn>
    NNTP-Posting-Host: rw218.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265371243 7731 80.55.74.218 (5 Feb 2010 12:00:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Feb 2010 12:00:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.10 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:988643
    [ ukryj nagłówki ]

    Odpowiedź play na to jak doładować kartę w modemie :)



    Szanowny Panie,

    dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej
    dnia 2 lutego 2010 roku, dotyczące doładowania karty w Ofercie "Play
    Online na Kartę".

    Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego
    szablonu zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego
    połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej
    godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie
    i rozwiązać problem:
    o Numer abonenta:
    o Które kody nie działają?
    o Częstotliwość problemu (rzadko / często / zawsze):
    o W jakiej sieci znajdował się abonent (Play czy roaming Plus)?
    o Czy był zasięg?
    o Model telefonu:
    o Komunikat na wyświetlaczu:
    o Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
    nie / brak próby)?
    o Kiedy wystapił problem (dzień, godzina, minuta)?
    o KRÓTKI OPIS PROBLEMU:


    Uprzejmie informujemy, że w celu rozpatrzenia niniejszego zgłoszenia
    prosimy o podanie numeru telefonu oraz hasła abonenckiego bądź
    wszystkich danych z wymienionych poniżej:
    - adresu zameldowania bądź korespondencyjnego,
    - numeru dowodu osobistego lub numeru PESEL,
    - adresu kontaktowego e-mail lub kontaktowego numeru telefonu.
    Ma to na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa własności i interesów
    naszych Klientów. Informacje o koncie mogą być udostępnione wyłącznie
    osobom do tego uprawnionym. W odpowiedzi prosimy o powołanie się na numer
    powyższego zgłoszenia , a wtedy wszystkie informacje dotyczące konta
    zostaną Panu udzielone.




    W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta
    za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej, dzwoniąc pod
    numerem 790 500 500.

    Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się
    w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
    dostępnych usług.
    Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
    bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: