-
Data: 2010-02-05 11:49:40
Temat: och ta PLAY
Od: KE <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Odpowiedź play na to jak doładować kartę w modemie :)
Szanowny Panie,
dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej
dnia 2 lutego 2010 roku, dotyczące doładowania karty w Ofercie "Play
Online na Kartę".
Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego
szablonu zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego
połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej
godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie
i rozwiązać problem:
o Numer abonenta:
o Które kody nie działają?
o Częstotliwość problemu (rzadko / często / zawsze):
o W jakiej sieci znajdował się abonent (Play czy roaming Plus)?
o Czy był zasięg?
o Model telefonu:
o Komunikat na wyświetlaczu:
o Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
nie / brak próby)?
o Kiedy wystapił problem (dzień, godzina, minuta)?
o KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
Uprzejmie informujemy, że w celu rozpatrzenia niniejszego zgłoszenia
prosimy o podanie numeru telefonu oraz hasła abonenckiego bądź
wszystkich danych z wymienionych poniżej:
- adresu zameldowania bądź korespondencyjnego,
- numeru dowodu osobistego lub numeru PESEL,
- adresu kontaktowego e-mail lub kontaktowego numeru telefonu.
Ma to na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa własności i interesów
naszych Klientów. Informacje o koncie mogą być udostępnione wyłącznie
osobom do tego uprawnionym. W odpowiedzi prosimy o powołanie się na numer
powyższego zgłoszenia , a wtedy wszystkie informacje dotyczące konta
zostaną Panu udzielone.
W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta
za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej, dzwoniąc pod
numerem 790 500 500.
Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się
w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.10 11:55 Liwiusz
- 05.02.10 15:38 >>Galeon
- 05.02.10 15:39 Liwiusz
- 05.02.10 18:53 darnok
- 06.02.10 07:44 Liwiusz
- 06.02.10 10:12 Maciej Muran
- 06.02.10 10:18 Liwiusz
- 06.02.10 10:29 Maciej Muran
- 06.02.10 10:37 Liwiusz
- 06.02.10 12:12 darnok
- 06.02.10 12:32 Liwiusz
- 06.02.10 14:00 darnok
- 06.02.10 15:23 Maciej Muran
- 06.02.10 15:49 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 06.02.10 16:14 darnok
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
Najnowsze wątki
- 2024-12-06 Rzeszów => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-06 Poznań => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-06 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-06 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-06 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-06 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-12-06 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2024-12-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-06 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-06 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie